R. Kalinkinas: „Jei Dievas yra visur, kodėl jis negali būti reklamoje?”

Likus mažiau nei mėnesiui iki dizainerio Roberto Kalinkino kolekcijos „Siemens” arenoje, spaudoje pasirodė naujoji renginio reklamos kampanija, jau sulaukusi nemažo dėmesio.

R. Kalinkino kolekcijos pristatymo vizualas sulaukė dviprasmiškų reakcijų.<br>Organizatorių nuotr.
R. Kalinkino kolekcijos pristatymo vizualas sulaukė dviprasmiškų reakcijų.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 11, 2012, 4:28 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 8:10 PM

Trijų vizualų serijoje vystomą idėją daugelis netruko įvertinti religiniame kontekste. Vieniems tai buvo mados kaip kulto išraiška, kitiems – atviras „pasityčiojimas“ iš šventųjų. Agentūros „McCann Erickson Vilnius” kurta ir fotografės Redos Mickevičiūtės įgyvendinta reklama pasklido kaip virusas – patinkantis ar pykdantis, tačiau abejingų nepaliko.

Tuo tarpu pats dizaineris sako, kad iki religijos menkinimo čia labai toli: „Tikėjomės ir laukėme tokių reakcijų. Bet jos kyla ne iš to, kad mes „tyčiojamės“ iš religijos, o iš to, kaip perskaitomas vaizdas. Jei greitai ir paskubomis, tada vieniems juokinga, kitų reakcija – neigiama. Tačiau pati šūkio reikšmė – visai kita. Sakiniuose jėzaus ir marijos vardas naudojama kaip ištiktukai, o ne religiniai simboliai. Tokiais ištiktukais paremta sakinio struktūra yra tradicinė ir šnekamojoje kalboje organiška, natūrali – taip pat kaip „o dievai, koks oras“ arba „viešpatėliau, palaukit!“.

R. Kalinkinas priduria, jog jam įdomus tas žmogus, kuris nesprendžia iš pirmo žvilgsnio, o analizuoja tai, ką pamato, nepriima visko paviršutiniškai. Kita vertus, kas vienam yra neliečiama tema, kitam yra ironijos ir autoironijos šaltinis. Jei nėra sveikos kritikos, sveiko sarkazmo – tada išeina dogma. O dogmos varžo minties laisvę.

„Kai patogu, visi pasidaro labai dievobaimingi, ir seka, kad tik kas Aukščiausiojo neįžeistų. O realybė tokia, kad tie patys žmonės labai dažnai šventvagiauja paprasčiausiose situacijoje. Mes tas situacijas tiesiog sutirštinome ir sudėjome į gražų vizualą. Ir galiausiai – jei Dievas, kaip sako, yra visur, kodėl jis negali būti mūsų reklamoje?”, – šypsosi dizaineris.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.