Sužavėtas šios romantinės komedijos siužeto linijos bei paslaptingumo, vokietis savo kolekciją norėjo perkelti į magišką girią, o modelius paversti iš viduramžių pasakojimų nužengusiomis fėjomis. Pati pirmoji jo idėją pristačiusi garsi britų manekenė Stella Tennant atrodė tarsi nežemiška būtybė – jos veidą dengė iš šifono lapelių suformuotos plunksnos, žvilgsnį išryškino netvarkingas juodas makiažas, o nežemiškos būtybės įvaizdį atskleidė stambaus tvido suknelė, perregimi ilgaauliai bei sidabrinės pirštinės.
Visoje kolekcijoje vyravo švelnus varpo formos siluetas, kelių nesiekiantis suknelių bei sijonų ilgis, švelniai paryškinta ir nuleista pečių linija. Pats dizaineris teigė, kad pečiai aukštojoje madoje neretai lieka pamiršti, tad jam norėjosi jiems suteikti naują šarvus primenančią formą. Taip pat nustebino itin smulkūs ir švytintys audinių siuvinėjimai, iš toliau atrodantys tarsi atspausdinti raštai – jie buvo tokie smulkūs ir tikslūs, kad kai kurios suknelės atrodė tarsi plevenančios ore, o jų švytėjimas, pasak K. Lagerfeldo, šiltąjį sezoną labai dailiai išryškina veido bruožus.
Antrojoje pristatymo dalyje buvo galima išvysti jau gerokai ilgesnius, modernesnius siluetus – žemę siekusios gėlių raštais margintos suknelės pasižymėjo kampuota pečių linija, o liemuo buvo pabrėžtas plonu raudonu dirželiu. „Chanel“ gerbėjus itin nudžiugino įspūdingos vakarinės suknelės, puoštos šviesiomis plunksnomis, nėrinių elementais, kurių lengvumą atsvėrė odiniai ilgaauliai atviromis noselėmis.
Įdomiausia pristatymo akimirka tapo ant podiumo pasirodžiusios dvi manekenės, dėvinčios nuotakų sukneles bei atsivedusios modelio Brado Kroenigo sūnų ir K. Lagerfeldo krikštasūnį Hudsoną, aprengtą dailiu baltu kostiumėliu apvalia tiulio apykakle. Šios dvi nuotakos – ironiška K. Lagerfeldo reakcija į šiuo metu Prancūzijoje verdančias diskusijas dėl tos pačios lyties asmenų santykių įteisinimo santuoka. Nors pats dizaineris ne kartą prisipažino esąs abejingas politikai, toks drąsus jo pareiškimas žiniasklaidoje neliko nepastebėtas.