Be leidimo sumažintos krūtys ir pilve atsivėrusi žaizda – kosmetinės chirurgijos košmaras

„Secret surgery“ (liet. paslaptingoji chirurgija) kompanija, įsikūrusi Lenkijoje, kuri specializuojasi siūlydama prabangias plastinės chirurgijos „atostogas“, rodos, užtikrina visapusišką fizinį bei dvasinį komfortą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 25, 2013, 6:58 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 2:47 PM

Juolab, jei klientai vis dar abejoja tokių „atostogų“ patogumu ir jų teikiamomis paslaugomis, jie yra kaipmat užtikrinami reguliariai internete atsirandančiais straipsniais ir teigiamais atsiliepimais apie minėtųjų „atostogų“ rojų.

Kaip bebūtų gaila, tačiau dalykai, kurie yra susiję su kosmetine chirurgija, gali pasirodyti ne tokie jau ir žavūs, o kartais net tragiški.

June Jonigk, iš Jungtinės Karalystės į Lenkiją atskridusiai tam, kad jai būtų atlikta kosmetinė riebalų nusiurbimo operacija, su besiplečiančia žaizda pilve teko praleisti daugiau nei tris mėnesius.

Tuomet, kai J. Jonigk ryžosi antram žingsniui – panoro šiek tiek pakelti putlias krūtis – po chirurgų skalpelių moters krūtinė neatpažįstamai sumažėjo.

Kai ji pradėjo piktintis esama situacija ir norėjo susilaukti pagalbos, kosmetinės chirurgijos kompanija atsuko nukentėjusiajai nugarą.

Pusamžė pacientė skundžiasi, kad buvo palikta be priežiūros, psichologiškai išsekusi ir visiškai nusivylusi kūno pokyčiais.

„Dabar matau visą rinkodaros taktiką ir suprantu, kad esu apkvailinta. Kai daktarai ir geriausi plastinės chirurgijos specialistai teigia, kad su sveikata viskas gerai – pradedi jais pasitikėti. Tačiau dabar mano pasitikėjimas jais dingo“,- pasakoja moteris.

„Mano kūnas po viešnagės Lenkijoje liko sudarkytas. Negaliu suprasti, kaip medikai gali taip aplaidžiai dirbti. Tuomet man dar nebuvo aišku, kad visa tai, ką su manimi darė, buvo nelegali veikla.

„Užsisakyti plastinės chirurgijos paslaugas svetur yra taip pat rizikinga, kaip ir Jungtinėje Karalystėje“, - teigia plastinių operacijų chirurgas Nigelas Merceras.

„Kompanijų paslaugų pardavimų taktikos yra tokios įtikinančios, kad žmonės neturi kitos išeities, kaip tik pasitikėti aukšta medikų kvalifikacija, tačiau tai toli gražu nėra tiesa“, – tęsia specialistas.

Puikus pavyzdys galėtų būti J. Jonigk atvejis, kai po riebalų nusiurbimo operacijos pilvo srityje moteriai pradėjo kauptis skysčiai, tačiau ji manė, kad taip turi būti. Ją operavę chirurgai tikino, kad pacientės kūne vyksta natūralūs procesai, o intensyvesnė priežiūra visai nereikalinga.

Sausio mėnesį ponia J. Jonigk toje pačioje kompanijoje planavo dar vieną grožio procedūrą, išsyk nesėkmingą – vietoje krūtų pakėlimo operacijos moteriai buvo atlikta krūtų sumažinimo operacija.

Dar procedūros išvakarėse Lenkijoje pacientė konsultavosi su chirurgu, kuris buvo atsakingas už moters operaciją. Per pokalbį buvo aptarti visos procedūros ir jos rizikos padariniai. Viskas, ką teko padaryti pacientei prieš užsisakant operaciją, – nusiųsti chirurgui savo fotografijas.

Gydytojas N. Merceras teigia: „Visiškai nepriimtina tai, kad pacientai pamato savo chirurgą ir išgirsta operacijos rizikos padarinius tik paskutinę dieną prieš operaciją arba net jos išvakarėse, kai žmogus jau investavo pakankamai laiko ir pinigų kelionei svetur.“

Moteris tikina: „Man patinka atrodyti lieknesnei, tačiau nukarusi oda yra daug blogiau negu apkūnios linijos pilvo srityje.“

„Jungtinėje Karalystėje plastinių operacijų kainos labai aukštos, todėl nusprendžiau kompanijų, kurios teikia tokias paslaugas, ieškoti svetur. Kai aptikau „Secret surgery“ (liet. paslaptingoji chirurgija), informacija, kurią perskaičiau, man atrodė patikima, todėl nusprendžiau kreiptis būtent į juos.

2012 m. sausį moteris kompanijai sumokėjo rezervacijos mokestį – 850 svarų (beveik 3,5 tūkst. Lt), į kurį įėjo ir paslaugos už lėktuvo skrydžius ir apgyvendinimą. Rugpjūčio 22 dieną moteris atvyko į Vroclavą. Po kelių dienų pacientė taip pat turėjo susimokėti ir už operaciją, kurios kaina siekė 1 tūkst. 960 svarų (beveik 7,9 tūkst. Lt).

Moteris atvirauja: „Pirmoji procedūra vyko sklandžiai, tačiau kai grįžusi namo nuėmiau tvarstį, pajutau didžiulį niežulį toje vietoje, kur buvo siūlės. Praėjus trims savaitėms niežėjimas pranyko, tačiau toje vietoje atsivėrė žaizda. Laikui bėgant žaizda didėjo.“ Pacientė labai išsigando, todėl kreipėsi į kompanijos, kurioje buvo operuota, specialistus.

„Jie teigė, kad visa tai, kas atsitiko mano kūnui, buvo organizmo reakcija į siūlus. Medikai teigė žaizdą valyti ir sausinti“, – sako moteris.

N. Merceris teigia: „Kartais po riebalų nusiurbimo operacijos riebalų audiniai miršta, todėl sukelia minėtus simptomus. Ši pacientė turėjo kruopščiai rišti žaizdą ir įsitikinti, kad ji būtų apsaugota nuo menkiausios infekcijos.“

Prieš riebalų nusiurbimo operaciją, moteris taip pat užsisakė krūtų pakėlimo operaciją, kainavusią 850 svarų ir turėjusią įvykti gruodžio mėnesį. Nepaisant komplikacijų po pirmosios nepavykusios operacijos, ji nepabūgo ir antrajai.

„Vieną akimirką džiaugiausi pirmosios operacijos rezultatais, kai išgirdau chirurgų paaiškinimus dėl atsivėrusios žaizdos, kadangi nebuvau įsidėmėjusi, kad žaizdą reikia akylai stebėti ir prižiūrėti. Todėl ryžausi antram žingsniui, kadangi mano krūtys visuomet buvo didelės, todėl jaučiausi nepatogiai. Norėjau jas pakelti“, – pasakoja plastinių operacijų pacientė.

Gruodį, kai moteris atvyko atgal į Lenkiją, ponia J. Jonigk buvo apstulbusi medikų įspėjimu, kad moteriai bus nuo krūtų atkelti speneliai, o vėliau vėl sugrąžinti į vietą.

„Buvau labai išsigandusi, tačiau negalėjau operacijai pasakyti „ne“, kadangi buvau už ją ir sumokėjusi ir atskridusi į vietą.

Po bemiegės nakties kitą rytą, moteris buvo anestezuota ir nuvežta į teatrą, tačiau operacija praėjo su komplikacijomis, kadangi pacientės kraujospūdis buvo pernelyg aukštas. Norėdami išvengti širdies smūgio medikai paaiškino, kad reikia palaukti bent dvi savaites, kad toliau galėtų tęsti krūtinės „tobulinimus“.

Ligoninė moteriai sugrąžino turėjusios įvykti procedūros mokestį, o pati pacientė išsiregistravo bent trijų savaičių laikotarpiui. Skrydžio ir apgyvendinimo išlaidas ji turėjo padengti pati.

Sausį grįžusi į Jungtinę Karalystę, moteris iš „Secret surgery“ kompanijos vadovės gavo pasiūlymą užsiregistruoti iš naujo, nepaisant to, kad ji neatgavo visos išlaidų sumos, tačiau J. Jonigk į pasiūlymą reagavo šaltai.

„Kai grįžau į namus, jaučiausi pakankamai rami, iki tol, kol nepamačiau savo „naujosios“ krūtinės“, – atvirauja moteris.

„Mano krūtinė nebeatrodė tokia, kaip anksčiau. Krūtys prarado natūralią formą ir nebuvo tokios putlios. Rezultatas nebuvo toks, kokio tikėjausi iš nuotraukų, kurias rodžiau chirurgams“, – tęsė moteris.

Pacientė iškart kreipėsi į „Secret surgery“ „pacientų priežiūros vadovą“, kuriam išdėstė visus nusiskundimus. Kompanija paaiškino, jog dar per anksti tikėtis norimų rezultatų, kadangi viskas nespėjo sugyti.

J. Jonigk nesiliaujamai ieškojo pagalbos ligoninėje, kurioje ją operavo. Moteris siuntė nuotraukas, kuriose įamžino visiškai po operacijos pasikeitusias ir po jos prasčiau atrodančias krūtis.

„Viskas, ką jie pasakė, buvo tai, jog rezultatai yra geri ir reikia laiko, kad viskas sugytų“, – sako moteris.

Neiškentusi ji susitiko su plastinės chirurgijos specialistu Shivram Singhu, kuris teigė: „Mano akimis, tai tikrai prastas chirurgijos darbas. Pacientės krūtinės sritis buvo nusėta randais ir įpjovimais, o pačios krūtys liko visai plokščios. Rodėsi, kad moteriai buvo atliekama ne krūtų korektūra, o jų sumažinimas.

Nepaisant moters nusiskundimų, ligoninė, esanti Lenkijoje, kurioje buvo atliekamos operacijos, teigė, kad pacientei buvo atlikta krūtų pakėlimo operacija, tačiau moters nepasitenkinimas savo išvaizda tik įrodo, jog konsultacijos nebuvo pakankamai kokybiškos.

Plastinės chirurgijos konsultantas Fazelis Fatahas teigia: „Jeigu pacientė nori šiek tiek pakelti krūtis, tačiau išsaugoti tokį patį jų didumą, tai apie krūtų mažinimą negali būti jokios kalbos. Tačiau, jeigu per krūtų pakėlimo operaciją negalima apsieiti be krūtinės sumažinimo, tuomet šis klausimas turėtų būti sprendžiamas prieš operaciją, o ne po jos.“

Kaip teigia pati nukentėjusioji, moteris neketina nuleisti rankų, o visomis jėgomis stengsis susigrąžinti pinigus, kuriuos išleido už plastinės chirurgijos „atostogas“ ir nevykusias paslaugas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.