Aukštosios mados, pristatytos Paryžiuje, odė gamtai

Aukštoji mada – tai meno ir mados sintezė. Tačiau po Paryžiaus aukštosios mados savaitės tapo aišku, kad dizaineriai šį amžiną duetą papildė trečiu – gamta. Ir šįkart gamtos motyvai buvo perteikiami kur kas drąsiau nei anksčiau.

"Chanel" modelis.<br>AP ir „Scanpix“ nuotr.
"Chanel" modelis.<br>AP ir „Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

„Lietuvos rytas“

Feb 5, 2015, 10:51 PM, atnaujinta Jan 14, 2018, 12:26 AM

Mados namų „Chanel“, „Giorgio Armani Prive“, „Christian Dior“, „Elie Saab“, „Giambattista Valli“ ir „Viktor & Rolf“ modeliai, skirti 2015 metų šiltajam sezonui, pražydo pačiomis spalvingiausiomis gėlėmis.

Karlo Lagerfeldo, kuriančio mados namams „Chanel“, drabužiai stebino iš įvairių audinių pasiūtų gėlių gausa – jomis buvo dekoruotos palaidinės, sijonai, suknelės.

Apskritai ši aukštosios mados savaitė labai moteriška, romantiška. Daugelį modelių puošė nėriniai, gėlės, jie išsiskyrė lengvumu ir moteriškos figūros išaukštinimu.

Nepaisant to, dizaineriai pamažu pradeda atsisakyti ilgai moteriškumo simboliu laikytų batelių itin aukšta pakulne. Kai lygiai prieš metus tiek „Chanel“, tiek „Christian Dior“ mados namai ant savo podiumų užkėlė lygiapadžius batelius, mados pasaulyje kilo diskusija, kuo virto aukštoji mada. Tačiau vis daugiau aukštosios mados kūrėjų žengia šia kryptimi. Pavyzdžiui, lyg iš pievų nužengę „Viktor & Rolf“ modeliai avėjo ne šiaip lygiapadžius batelius, o paplūdimio šlepetes.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.