Sausį su rožinių ausų kepurėlėmis Vašingtone, Moterų žygyje, protestavo tūkstančiai moterų norėdamos išreikšti savo nepasitenkinimą dėl D.Trumpo garsiai išsakomų seksistinių nuostatų. Įvairiomis formomis savo protestą prieš nepageidaujamą naujojo prezidento politiką prieš tai jau išreiškė Niujorko, Londono dizaineriai.
2017 ir 2018 metų rudeniui ir žiemai skirtos „Missoni“ kolekcijos pristatymas Milane baigėsi įspūdingu vaizdu: ant podiumo su dizainere pasirodė visos 40 manekenių, tik šįkart – su megztomis kepurėmis ant galvos – taip buvo išreikštas protestas.
Be pareiškimo neapsiėjo ir „Max Mara“ mados namai. Pasauliui vis garsiau kalbant apie musulmoniškosios mados invaziją į Vakarų pasaulį, ženklo kūrėjai, kaip ir daugelis kitų, išreiškė palaikymą islamo tikėjimo moterims: podiumu žengė juodaodė manekenė, kurios pagrindiniu įvaizdžio akcentu buvo parinkta smėlio spalvos skara, menanti musulmonišką hidžabą. Manekenės kūną dengė ilgas lietpaltis, ilgos plačios kelnės, o pėdas slėpė skrupulingai prie aprangos priderintos kojinės.
Taigi Milano mados savaitėje netrūko nei pareiškimų, nei spalvų. Kaip visada ryškumu, margumu ir unikaliais raštais pasižymėjo itališkos mados senbuvių „Marni“, „Etro“, „Emilio Pucci“ kolekcijos. Įmantrių ornamentų šįkart nevengė ir „Fendi“, „Byblos“ mados namai.
Atskirą odę už ryškumą, originalumą ir emocijas būtų galima skirti nebepaliaujančiai stebinti „Gucci“ komandai, tikrą prabangaus įvaizdžio chaosą sukūrusiems „Dolce & Gabbana“, mados protestuotojams „Moschino“, kurie šįkart atkreipė dėmesį į neslūgstantį vartotojiškumą, bei „Prada“ komandai, pasitelkusiai visą įmanomą minkštumą ir švelnumą, kokį tik gali turėti moteriška mada.