Kūrybinio projekto rezultatai – itin spalvingi. Tam buvo pasitelkta fotografų, stilistų ir vizažo specialistų komanda.
Kiekvienai fotografijai, kurioms pozavo senoliai, buvo parinktos specialios spalvos, apranga ir nuotraukos stilistika. Rodosi, dabartiniai vadinamieji hipsteriai buvo pasendinti ir nukelti į ateitį.
Daug kalbantis ir išraiškingas šiose fotografijose yra aprangos stilius. Nuotraukoje dominuoja šiomis dienomis itin madingi sportiniai drabužiai ir bateliai, dominuoja tokie prekės ženklai kaip „Adidas“, „Champions“, „Moschino“.
Fotosesijoje naudotos pagrindinės spalvos – taip pat vienos svarbiausių mados pasaulyje pastaraisiais metais.
Projekto autorių neliko nepastebėtas ir šiuolaikinio jaunimo polinkis prabangai. Kadruose suvaidintose scenose dominuoja visi gero gyvenimo atributai, pavyzdžiui: prašmatnus kelioninis krepšys, blizgūs masyvūs papuošalai, nepriekaištingas manikiūras ar laisvalaikis žaidžiant golfą.