4 priežastys, kodėl pėdas turėtumėte masažuoti kas vakarą

Po ilgos, įtemptos dienos, pėdų masažas yra kažkas tokio, pradžiuginsiančio daugelį. Tai ne tik padeda atsipalaiduoti, bet yra naudinga tiek fizinei, tiek psichinei sveikatai.

asociatyvi nuotr.<br>123rf nuotr.
asociatyvi nuotr.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 5, 2021, 6:47 PM, atnaujinta May 6, 2021, 5:20 PM

Refleksologijoje, alternatyvioje medicinoje, pėdų masažas yra vienas esminių sveikatingumo elementų, mat pėdose yra daugybė nervų galūnėlių, kurios sudirgintos turi įtakos skirtingoms organų sistemoms.

Prieš daugiau nei dešimtmetį paskelbtas tyrimas atskleidė, kad pėdų masažas turi teigiamą poveikį sveikatai visose amžiaus grupėse. Ir tam jums nebūtinas profesionalus masažuotojas. Tai galite atlikti patys. Geriausias laikas procedūrai – prieš miegą.

Štai keturios priežastys, kodėl turėtumėte tai daryti kas vakarą.

1. Pagerina kraujotaką. Visą dieną avėdami batus galite ją sulėtinti, tad masažas – vienas geriausių būdų kraujotakai suaktyvinti. 10-20 minučių pėdų masažas prieš miegą naudingas visiems, bet ypač sergantiesiems diabetu, kurie turi didesnę periferinės neuropatijos riziką.

Ši problema atsiranda tuomet, kai audiniai negauna pakankamai maistinių medžiagų dėl prastos kraujo cirkuliacijos. Tai gali sukelti tokius simptomus kaip tirpimas, dilgčiojimas ar deginimas.

Pėdų masažas taip pat puiki venų varikozės prevencijos priemonė.

2. Skatina gerą miegą. Kartais per dieną sukauptos emocijos, patirtas stresas neleidžia vakare atsipalaiduoti ir trikdo ramų miegą, tad nors ir trumpas pėdų masažas prieš miegą – itin naudingas.

Jis atpalaiduoja, o pasak kai kurių tyrimų, labai naudingas ir pacientams, sergantiems išemine širdies liga.

3. Padeda kovoti su stresu ir nerimu. Daugelis šiuos jausmus jaučia pakankamai dažnai. Tačiau pėdų masažas gali nuo to išgelbėti. Šiam reikalui reikia atrasti tašką pėdos skliauto viduryje ir pamasažuoti.

Prieš ketverius metus atliktas tyrimas parodė, kad pėdų masažas padeda pagerinti nuotaiką, sumažinti nerimą, kraujospūdį ir net yra naudingas demencija sergantiesiems.

4. Sumažina nugaros skausmus. Ypač tuos, kuriuos jaučiate nugaros apačioje. Tad tie, kuriems aktuali ši problema, turėtų kas vakarą masažuotis pėdas. Penkias minutes nykščiais lengvai spaudykite pėdų skliautus. Prieš ketverius metus paskelbtas tyrimas skelbia, kad toks masažas sumažina lėtinius nugaros skausmus, tad po jo galima ramiai ilsėtis.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.