Laikydamiesi šių patarimų netrukus nebepažinsite savęs veidrodyje

Prasidėjus kalendorinei vasarai nenumaldomai artėja ir aukšta oro temperatūra. Kartu su ja – trumpesnės suknelės, šortai, maudymosi kostiumėliai ir glaudės. Nors daugybė žmonių jaučiasi pasiruošę paplūdimiui, kiti vis dar jaučiasi nejaukiai. Todėl cosmopolitan.com pasiūlė kelis skirtingus būdus, kaip greitai ir veiksmingai sulieknėti bei suspėti pasiruošti vasarai.

 Laikydamiesi šių patarimų netrukus nebepažinsite savęs veidrodyje.<br> 123rf.com nuotr.
 Laikydamiesi šių patarimų netrukus nebepažinsite savęs veidrodyje.<br> 123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 11, 2017, 7:26 AM, atnaujinta Jun 12, 2017, 10:08 AM

1. Gerkite tik vandenį

Vietoje sulčių, energetinių gėrimų, silpno alaus ar sidro rinkitės gryną vandenį. Jis geriausiai palaiko skysčių pusiausvyrą organizme, palaiko tinkamą gyvybiškai svarbių organų veiklą, gerina medžiagų apykaitą, drėkina odą, nagus plaukus. Vandenyje taip pat nėra kalorijų. Jeigu trūksta skonio, į stiklinę įsidėkite porą gabalėlių citrinos ar šviežių mėtos lapelių.

2. Nevalgykite kviečių

Norint greitai sulieknėti derėtų visiškai atsisakyti kviečių, baltų ryžių. Rezultatas bus matyti iš karto – kviečiai yra pučiantys, todėl nustojus juos valgyti bemat sumažėja juosmens apimtys.  Be to, valgant miltinius produktus yra greičiau išalkstama, todėl norint greitai atsikratyti papildomų kilogramų kviečius derėtų pakeisti daržovėmis.

3. Darykite kardio treniruotes

Kiekvieną dieną bent pusvalandį darykite kardio treniruotes. Intensyvios treniruotės metu galima sudeginti nuo 200 iki 300 kalorijų. Dar geresnių rezultatų pasieksite jei kartu su kardio atliksite didelio intensyvumo intervalų treniruotes.

4. Likus valandai iki treniruotės išgerkite kavos

Nors ši taisyklė tinka ne visiems, kai kurie specialistai, likus maždaug valandai iki treniruotės, skatina išgerti puodelį kavos. Neva tai suteiks papildomos energijos sportuojant. Kiti specialistai pataria likus pusvalandžiui iki sporto suvalgyti bananą – tai taip pat suteikia energijos ir paskatina labiau „pasispausti“ liejant prakaitą.

5. Miegokite 30 minučių ilgiau

Kiekvieną naktį leiskite sau pusvalandžiu ilgiau pamiegoti. Geresnis miegas daro jus žvalesniu, mažina apetitą bei leidžia pailsėti raumenims. Poilsis nakties metu sumažina letargiškumą, o taip dingsta noras praleisti treniruotę sporto salėje.

6. Atsisakykite vieno mėgstamo produkto

Atsisakę pamėgto deserto po vakarienės ar bulvių traškučių, kuriuos valgote tarp patiekalų, greičiausiai to net nepastebėsite, bet jūsų kūnas jums padėkos. Tokiu būdu suvalgysite bent 200 mažiau kalorijų per dieną, o tai palengvins ir svorio metimą.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.