Teksto dydis:
2019-07-11 23:30
GBR

Nnn

Geriau vakare. Bent jau man. Nes jei pasportuoju ryte, būna padidėjęs apetitas ypač vakare.

0
2019-07-10 19:47
LTU

nugi sakom

zmogus nera ziurke, irodyta mokslo ale ir patys paziurekit

0
2019-07-10 19:45
LTU

lt moklas ir praktika

manksta reikalinga/ butina/ ryte, paskui nebutina, galima ir lryta vartyti ar delfi

1
2019-07-10 18:58
LTU

Gediminas

Melaginga antraštė. Straipsnis neatsako į antraštėje iškeltą teiginį. Priverčia švaistyti laiką.

0
2019-07-10 14:54
NOR

Vija

Mokslininkai istyre, kad negali pasakyt kuri manksta efektyvesne.Straipsnis ir tyrimas vienas kito verti.

1
2019-07-10 14:44
GBR

Stase

Peles ileido i gyma nieko sau ir po to nustate eme ir nustate isreiske minty manau po stikliuko 😃

0
2019-07-10 12:12
LTU

JONAS

STRAIPSNIS DĖL TO, KAD REIKIA KAŽKĄ PARAŠYTI /NA,PVZ. KAD GAUTI ALGĄ / BET INFO, TAI JOKIOS !!!

0
2019-07-10 11:11
NLD

vargses pelytes

priverte atsispaudimus daryti

0
2019-07-10 11:10
LTU

žodžiu,

sportuokit, pelytės, sportuokit.

0
2019-07-10 10:41
LTU

Subalansuoto šikimo ekspertas

Aš, kaip šikimo akademijos "Subalansuotas šūdas" ikurėjas ir vadovas Jums atsakingai pareiškiu, kad taisyklingai ir subalansuotai nušiki tai ir svoris nukrenta.

2
2019-07-10 10:20
NLD

Egis

Straipsnis, kurio galėjo ir nebūti. Jokios išvados.

0
2019-07-10 10:16
POL

to D.HooK

Neklaidink zmoniu zmogau. As kaip ir keivienas kitas zmogus galiu valgyti saldainius, mesainius kebabus ... irv istiek mesiu svoriu jei nevirsisisu kilokaloriju kiekio . Nutukimai ir diabetai negarantuoti niekam tam zmogus turi pasisitengti is peties ir idet daug metu kasdieniu "pastangu". Trecia sportas ir kitos "pievos" (meditacijos , kvepavimo gimnastikos, pasivaiksciojimai, geras miegas...) atlieka svarbu vaidmeni nes padeda zmogui geriau apsorbuoti ir suvirskinti kasdieni stresa , kuris pas nutukusius zmones yra kasdienis , chroniskas ir sunkesnis nei pas reguliariai sportuojanti,o svorio netekimas taip pat yra stresas su kuriuo reikia susidoroti, kad nepaluztum ir negriztum prie seno rezimo .

4
2019-07-10 09:04
LTU

D.hook

Įsisamonkite žmonės - kūno svoriui ir bendrai savijautai įtakos turi ne jokie sportai ir kitos pievos, o kokybiškas maistas. Galite sportuoti, medituoti ir kitaip save apgaudinėti, bet jei ėsite šlamštą ir dar beribiais kiekiais, nutūkimas, diabetai ir kitos grožybės jums garantuotos.

10