Teksto dydis:
2019-08-25 23:49
LTU

Hmm

“Įspėjame, kad kuo silpnesni šie raumenys, tuo didesnė traumų rizika. „Lentos“ pratimai ypač naudingi norint sumažinti žalingą sėdėjimo poveikį.” Na o kur toliau įspėjimai apie tai, kad jei silpni nugaros raumenys tai beveik be šansų atlikti teisingai šį pratimą ir nebus naudos, tik žala?

2
2019-08-25 20:00
LTU

O vyrams ar tinka ši "lenta"?

Pamėginsiu...

0
2019-08-25 19:11
LTU

...

Moteriškės nuotraukoje visos su išriestais kaklais į viršų. Neteisinga ir kaklo slankstelius traumuojanti pozicija. Kaklas, kaip ir visas stuburas, turi būti tiesus (žvilgsnisžemyn). Ir aš darau šitą pratimą. Daugiau kaip 2 min. 15 sek. neišeina nors tu ką.

0
2019-08-25 18:51
LTU

Darau

Darau jau du su virš metų kasdien, jokio rezultato.

10
2019-08-25 18:12
LTU

esu

virs 70 meteliu ,darau si pratima kasdien...

2
2019-08-25 16:26
LTU

>tokiu

Nu kad nesuknezinau,o skundziausi-issitiest paeit negalejau,dabar kartais visai tą nugara uzmirstu

1
2019-08-25 15:34
LTU

2 am

Nu nesakykite. Sis pratimas tuom ir yra geras jog apkraunate tik raumenis. O vat klasikiniai atsilenkimai-tie jooo. Stubura zaloja neblogai

3
2019-08-25 15:33
LTU

Aha

O po pratimo toliau eikite est

2
2019-08-25 14:58
LTU

tokiu apkrovimu galutinai

suknežinsite stuburą, jei ir taip juo skundžiatės

26
2019-08-25 14:14
LTU

Spin

Iškarpa iš šio straipsnio: šono išriwaromis kojomis, tada paelkite juosmenį ir Super raštingumas....

1