Šie keli paprasti žingsniai pilvo riebalus leis pamiršti visam laikui

Daugelis esate girdėję, kokie pavojingi yra visceraliniai riebalai. Tai riebalų rūšis, kuri kaupiasi ant jūsų pilvo ir aplink gyvybinius organus, taip sukeldama daugelį rimtų ligų, tokių kaip širdies ir kraujagyslių ligos, cukrinis diabetas ir t.t.

Pilvo riebalų atsikratyti būtina, jei norite būti sveiki.<br>123rf nuotr.
Pilvo riebalų atsikratyti būtina, jei norite būti sveiki.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 27, 2017, 8:16 PM

JAV Nacionalinis diabeto ir virškinimo bei inkstų sutrikimų  institutas  (NIDDK) nurodydo, kad visceralinis nutukimas, gali reikšmingai prisidėti prie šių sveikatos problemų:

2 tipo cukrinio diabeto
Koronarinės širdies ligos ir insulto
Metabolinio sindromo
Tam tikrų rūšių vėžio
Miego apnėjos
Osteoartrito
Tulžies pūslės ligų
Kepenų suriebėjimo

Tačiau laimei, šių ligų galite išvengti, jei, turėdami antsvorį, atsikratysite iki 10 proc savo kūno svorio.

Natūropatinės mitybos gydytojas dr. Josh Axe teigia, kad tai galite pasiekti laikydamiesi kelių paprastų žingsnių.

1. Atsisakykite kaip įmanoma daugiau perdirbtų maisto produktų. Valgykite daugiau žalių ar garuose virtų daržovių, liesos mėsos, sėklų, žuvies, ankštinių augalų. Racione turi būti daug ląstelienos, kuri padės išvalyti iš organizmo visus toksinus.

2. Laikykitės atokiau nuo cukraus ir sumažinkite grūdų.  Nepamirškite, kad cukrus slepiasi visur, todėl skaitykite etiketes. Na, o per didelis grūdų vartojimas, pavyzdžiui, keturis kartus per dieną, nulemia uždegiminius procesus organizme, todėl labai svarbus saikas.

3. Valgykite atidžiai. Lėtai valgydami nepersivalgysite, gerai sukramtysite maistą.

4. Išsimiegokite. Pailsėjęs organizmas yra atsparesnis ligoms, stresui ir kitiems rizikos veiksniams, galintiems jus paskatinti valgyti netinkamą maistą ar kaupti riebalus.

5. Kiek įmanoma sumažinkite stresą. Moksliškai įrodyta, kad streso kamuojami asmenys dažniau turi problemų dėl svorio ir sunkiau jo atsikrato.

6. Būkite fiziškai aktyvūs. Bent pusvalandžio pasivaikščiojimas turi tapti jūsų rutina. Tik judėdami sudeginsite pakankamą kalorijų kiekį, kad jos nevirstų riebalais, be to, palaikysite raumenų tonusą. 

 

 

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.