Teksto dydis:
2018-09-11 17:27
DEU

53 To 28

Ar ponia šiaip visada neadekvati ar šiandien ikalus bamba liuką? Ar parukius žolytės?

2
2018-09-11 17:26
LTU

52 Tai kaip supratau

kazkokie dulai yra durniai. Bet ir atsiranda tiek rukanciu....

4
2018-09-11 17:26
LTU

51 Saa

Ziauru medikams, visokiu debilavotu pacientu susirenka ir net nx negali ju pasiusti nes paskui po teismus uztampys

6
2018-09-11 17:26
LTU

50 >11" Pasijutau kaip Rusijos glūdumoje."

O kas yra Rusijos glūdumoje"? Pamatė rusas girtuoklį ir skuba parašyti: "Kaip baisu. Pasijutau kaip Lietuvoje". Rado Rusijoje lavoną be galvos, o rusų gydytoja jau rašo:"Pasijutau, kaip Lietuvos glūdumoje". Landsbergio išugdytojoje naujojoje lietuvių kartoje visur matyti Rusiją ir rusus tapo ligą.

12
2018-09-11 17:23
LTU

49 Plim

Nenoriu keiktis, bet šita istorija verčia... kas per vyras ir ka jis ten veikė jei nesugebėjo savo moters paguosti ir ant rankų paėmęs panešioti ir nuraminti😀 ar mano atlikęs savo pagrindinę funkciją ...

15
2018-09-11 17:22
GBR

48 As

As daugiau i dulu puse zinokit stoju. Neturejo but prievartos. Reikejo gal ieskot iseities, gal norejo gimdyt ant grindu moteris, is tikruju gal zmogui emocinis sokas koks buvo. Gal medikai bjauriai elgesi, kas labai daznai buna. Jei uz keliu minuciu gime kudikis, tai kam tempe ant lovos ir laike? Dar klausimas-kam policininkai viesina visa sita? Ale didvyriais norima but?

52
2018-09-11 17:22
LTU

47 to KRABBASS

pabandyk nulaikyti afekto busenos istikta moteri, galiu tik sekmes palinketi. Medikai tam fiziskai nepasiruose, tam yra policija, kuri siuo atveju ir atliko savo darba ir esant tokiai situacijai manau maksimaliai svelniai kaip tik galejo.

7
2018-09-11 17:22
USA

46 07

Bet panaudojant jega gali buti suzalota ir moteris it kudikis. Kiek sužalotų kūdikių traumų net nežinoma jei nėra išorinių žymių

21
2018-09-11 17:22
LTU

45 Okipoki to Danutė Balsyte

Ar jus suvokiant, kad gimdymas jau buvo prasidėjęs ir nebuvo laiko konsultacijoms su psichologu , o reikėjo gelbėti kūdikį?

7
2018-09-11 17:20
LTU

44 Ar

Ar teisingai perskaiciau, gal duros? Dovanokit, nieko nenoriu izeisti. Ko gero cia demokratijos blogoji puse?

3
2018-09-11 17:20
LTU

43 DSM

Pievos. Tai ką būtų kalbėjus ta dūrų asociacija ,jei būtų nukentėjęs kūdykis. Užsimaniusį nešikti gali palikti likimo valiai. Negingyti.....Manaau ,vaiko gyvybė svarbiau už gimdyvės psichologinę būseną.

8
2018-09-11 17:20
LTU

42 Danutė BALSYTĖ

Gimdyvė išprievartauta ir pažeminta, jos psihika s u ž a l o t a.

53
2018-09-11 17:18
GBR

41 KRABBASS To 31

Nu ačiū :). Bet Skvernelio elektoratas matau normalius komentarus minusuoja uoliai.

8
2018-09-11 17:18
LTU

40 Siauliete

Sutinku su KRABBASS nuomone.. Labai taikliai pasakyta!

5
2018-09-11 17:17
LTU

39 Elenute

na taip ji buvo isigandusi,o cia matyti truko supratimo,zmonisko priemimo...esu taip girdejusi <nu karve nenori to vaiko ir negimdai>

14
2018-09-11 17:17
LTU

38 skaitytoja

Dulos išprotėjo

6
2018-09-11 17:16
LTU

37 Danutė BALSYTĖ >>> 22 pritariu

t o s "medikės" paprastos sadistės ir būtina atimti jų licenzijas. Aišku, kad psichologo reikėjo, o N E mentų brutalybės.

36
2018-09-11 17:16
LTU

36 Rasa

Šiaip tai košmaras sakyčiau, nesuvokiu kaip ten bendravo medikės su paciente kad ją tokia isterija apėmė. O policininkai gimdykloje dar didesnis košmaras, kaip su gyvuliu kokiu, plius nuotrauka viešai įdėta.

29
2018-09-11 17:16
LTU

35 Kiesa

Idijotes asociacija

4
2018-09-11 17:15
LTU

34 Ne dūla ir ne dūra

Nu kuo toliau tuo gražiau... Gimdyvė nesiskundžia, vaiko tėvas dėkingas, o kažkokios susireikšminusios dūlos įžeistos pasijuto. Įdomu, ką tos dūlos sakytų, jei būtų uždusęs tas vaikelis. Eikit jūs dūlos geriau ką naudingo nuveikti, nesamonių nerašinėję

8
2018-09-11 17:15
LTU

33 K

Man juokingai skamba, jog gimdyve buvo agresyvi.. Ka gali padaryti nuo skausmo negalinti pajudeti moteris?????? Ikasti?? Nes kitu veiksmu tikrai negaletu atlikti... Ir aplamai, kam tokia situacija dar viesinti, pazeminant moteri.

29
2018-09-11 17:14
LTU

32 nedula

dulos gimdyme tai tas pats kaip samdyti raudotojai laidotuvese, grazu ir tiek, o jei bus blogai juk nieko nepades ir gyvybiu neisgelbes, tiesiog kazkas graziai numirs emociskai palankioje aplinkoje. Na o medikai ar policininkai perdaug emociju nerodo, nes ju tikslas konkretus darbas, o ne emocines beletristikos

9
2018-09-11 17:13
DEU

31 To KRABBASS

super. Džiaugiuosi, kad yra sveikai mąstančių žmonių.

7
2018-09-11 17:13
LTU

30 100

Acto garinimas atrodo protingiau,nei kažkokie kreipimaisi su pretenzijomis.

2
2018-09-11 17:13
LTU

29 gr

nu taip, sukilo dulos-sau reklama darosi....O jei tai gimdyvei butu komplikacijos kile, ar vaikas zuves-tai tada jau rektu, kokie blogi daktarai, nieko nedare, nes bijojo agresyvios neadekvacios bobos??? Cia jau siaip i gimdyves isterika maziausia demesio reik kreipt-vaika gelbet reik-jis gi irgi turi bent kazkokias teises-pvz i gyvybe...

4
2018-09-11 17:12
LTU

28 Danutė BALSYTĖ >>> 12 juvitai

policijos, išvirtusios į poliuciją , agresyvumas yra kraupus, nenustebčiau, jeigu policajai gimdyvę būtų sumušę ar pavogę jos gerą chalatą.

52
2018-09-11 17:12
LTU

27 dalbajobizmas

ar mazai turime pavyzdziu, kai net ligonineje gimdymas komplikuojasi, tenka atlikti neplanuotas zaibiskas operacijas, o cia namuose ar kieme, ant saligatvio nori gimdyti ar isvis kokiam tvarte nori gimdyti. Deja, bet dalbajobiski apisisprendimai turi buti apriboti tada, kada kila pavojus kito zmoguas gyvybei, o gimdymas visada yra pavojus. turbut dar ir vegane buvo :D

7
2018-09-11 17:10
GBR

26 KRABBASS

Visoms ne super mamytėms Šiaulių mieste ir rajone, aiškinančioms jog policija toje situacijoje buvo būtina, linkiu gimdyti tik toje medicinos įstaigoje. Jums bus labai smagu, kai jeigu nuo hormonų, skausmo ar dar ko nors, nuraus stogą, su jumis nedirbs joks profesionalas padedantis įveikti baimę, stresą ir maksimaliai saugiai pagimdyti kūdikį. Vietoj to, iškvies tau mentus (geriausiai Arą su kaukėm), kurie tave kaip žviegiančią kiaulę užvers ant gimdymo stalo ir įkiš bananą į burną, kad nesispjaudytum ir neįkastum. Jeigu personalas toje ligoninėje neapmokytas elgtis su stresuojančiom pacientėm, aš ten žmonos gimdyti nevežčiau.

52
2018-09-11 17:10
NOR

25 O kur?

O kur busimo kudikio teise i gyvybe ir jos apsauga? Moterelei susisuko protelis, elgesi neadekvaciai, pareigunai atliko savo darba ir padejo vaikui sveikam gimti. O jeigu kudikis butu zuves? Tada medikai butu kalti, kad nieko nedare? Kai kuriem zmonem negalima susilaukt vaiku. Vienareiksmiskai. Dziaukites, kad vaikelis sveikas ir gyvas

12
2018-09-11 17:09
LTU

24 123

Tai ko ji nevaziavo gimdyt pas dulas, ar tos dulos pas ja neatvyko, kaip ji ten toj ligoninej atsidure.O jeigu jau atsidure ligoninej, tai ne policininkai juk ja ten atveze,tai ka turejo daktarai daryt, siknon pendeli ir per duris, nes atsisako gimdyt.Eikt jus na...

9