Teksto dydis:
2018-10-11 20:08
LTU

84 Statinus į vaistines gražina

ne mažą kiekį. Man vaistininėje sakė.

0
2018-10-11 12:42
LUX

83 Mindaugui

Manau, kad mirštamumas nuo širdies ir kraujagyslių ligų turtingose valstybėse mažesnis ne dėl statinų, o dėl prieinamesnio kitokio gydymo (pvz., JK tinklalapis skelbia, kad nuo sepsinio šoko pas juos mirštamumas 30 proc., o LT šis mirštamumas yra 60proc., taigi akivaizdu, kad turtingesnėse šalyse yra daugiau priemonių teikti būtinąją ir nuolatinę medicininę pagalbą, todėl rezultatai geresni. O statinai, net pagal labai 'prostatiniškus' tyrimus, yra neefektyvūs vaitai, ka įrodo, pvz., ši citata "However, statin therapy prevents major cardiovascular events in 200 of 10,000 secondary prevention patients and 100 of 10,000 primary prevention patients per year.“ Taigi, kaip matyt, is 100 patyrusių infarktą 98 turi be reikalo nuodyti kepenis visus metus, kad 2 statinai padėtų, o iš dar nepatyrusių - 99 turi nuodyt kepenis be reikalo, kad 1 padėtų. Tai jau geriau kaip prancuzui kasdien raudona vyna gurksnot - bus didesnis teigiamas poveikis kraujagyslem ir mazesnis neigiamas poveikis kepenim. Tiesa, tame straipsnyje kepenu pazidimai skaiciuojami tik tokie, del kuriu zmogus jau hospitalizuojamas, o i diabeta isvis nekreipiama demesio, nes jis, atseit, nesvarbus. Straipsnį rasite pagal citatą.

2
2018-10-11 11:34
LTU

82 Mindaugas

Dar vienas sąmokslo teorijos pavyzdys ar sensacijų vaikymasis, ar net stengimasis supriešinti visuomenę. Jei vienas iš 200 tyrimų kažko neįrodė, tai ne visada paneigia kitus199 tyrimų ar lgalaikio stebėjimo duomenis. Pasižiūrėkit Išsivysčiusių valstybių mirtingumo nuo širdies ir kraujagyių ligų statistikas. Atsiradus statinams sergamumas ir mirtingumas sumažėjo. Niekas juk neneigia subalansuotos mitybos ar fizinio aktyvumo reikšmės. Bet ar kiekvienas iš mūsų gali to laikytis? Čia specifinė tema, reikalaujanti žinių, tad nevertinkite visko tiesmukiškai.

8
2018-10-10 21:45
LTU

81 to 80

kai lietuviai užmušinėja kepenis alkoholiu niekam širdies neskauda, o va, statinai, kitas reikalas. Blogas reikalas. Čia šiaip... norėjau pajuokauti.... Komentarui pritariu. Ne viskas taip paprasta. Geriau būtų sveikai gyventi ir išsaugoti kuo sveikesnes kraujagysles.

0
2018-10-10 21:21
LUX

80 65-am

Kaip gali pageret savijauta nuostatinu, jei cholesterolis jokiu savijautos pakitimu zmogui nesukelia, taigi, tos savijautos pablogejimo del cholesterolio nera? Siaip tai visi, geriantys statinus, skundziasi nuovargiu, nes statinai issluoja is organizmo riebaluose tirpstancius vitaminus ir kofermenta Q10- pagrindine sirdies raumens maisto medziaga. Del Q10 'isslavimo' daugeliui gerianciu statinus maudzia raumenis, kitiems skauda sanarius, skauda galva. Ypac statinu negalima gerti jau sergantiem ligomis, nuo kuriu skauda sanarius ar raumenis, nes bukle nuo ju labai labai pablogeja - gali net prasideti rabdomielioze. Kadangi statinu veikimo principas - kepenu 'uzmusinejimas' - tai juos geriantiems reikia nuolat tikrintis kepenu fermentus, be to, reiketu tikrint ir vitaminus, kreatinkinazes kieki, Q10 kieki, tik Lietuva - ne JAV, todel niekas tu vitaminu nei tikrina, nei kieki koreguoja. Ir isvis, ploksteles kraujagyslese formuojasi del to, kad sienelese yra pazeidimu ir sieneliu uzdegimas. Reikia gydyti uzdegima, o ne zaizdeles uzdengiancia medziaga, nes jei zaizdeliu cholesterolis neuzdengtu - per jas kaip per reti nukraujuotume.

0
2018-10-10 21:05
LUX

79 74-am

statinai 'naikina' organizme viska, kas riebalu pagrindu, o tai reiskia, vit. D, vit E, vit A ir kofermenta Q10. Mayo klinikos puslpyje rasoma, kad zmones, geriantys statinus, kartu turi vartoti ir mano isvardytas medziagas.

1
2018-10-10 20:59
LTU

78 ais

Kuo remiasi šis straipsnis? Nėra nei vienos nuorodos į mokslinio tyrimo straipsnį ar į konkretaus mediko pasisakymą. Elementari rašliava siekiant sukelti ažiotažą.

10
2018-10-10 20:49
LTU

77 R.

ko žurnaliūgos sujudo? Lietuvoje, kaip žinia, statinai nėra populiarūs. Stengiamasi jų išvengti. Mūsuose visi protingi, bet mirtingumas nuo infarkto 2-3 kartus didesnis už tų pačių NUTUKUSIŲ amerikonų, kurių net neklausia, ar jie nori šiuos vaistus gerti. Tiesiog sukanka 50 metų ir pradeda juos. Tegu tie gudruoliai mokslininkai į Lietuvą atvažiuoja ir nustato, kodėl daugiau nei pusė mūsiškių nuo infarkto numiršta.

8
2018-10-10 20:38
LTU

76 Cingakukas

Kaip diena taip naujiena... dieve dieve.... kokie beprasmiai tampa informacijos saltiniai. APGAILETINA SIKNIASKLAIDA.

6
2018-10-10 20:36
LTU

75 to 59 BLOGAS CHOLESTEROLIS KRAUJAGYSLES PAVERCIA

tai aisku,kad infarktas ir insultas skirtingi,bet tik tuo,kad infarktas yra sirdies,o insultas-smegenu ligos,Nors,net ir kai kurie daktarai insulta vadina smegenu infarktu.O jau apie slangutes tai nusisnekejai juodai.Blogasis cholesterolis,tamstos ziniai,ne prakiurdo kraujagysles,kad pro ja sunktusi kraujas,o kaip tik ant sieneliu susidaro ploksteles,kurios neleidzia vienodai kraujui teketi ir,kai kraujagysle uzanka,dideja spaudimas,o tai plokstelei atitrukus ji gali visai uzkimsti kraujagysle ir tada ivyksta infarktas.O statinai israsomi tam,kad kraujagysles butu elastingesnes ir svarios,taip sumažinant širdies ir kraujagyslių ligų riziką.

3
2018-10-10 20:23
LTU

74 statinas

statinai negali zmogui padet nes statinas ne tik slopina cholesterolio gaminimasi, bet tuo paciu sustabdo ir kofermento q gamyba, o jis ziauriai svarbus radikalu naikinime ir dar kazkokia svarbia medziaga organizmas nebegamina- nebepamenu kokia

0
2018-10-10 20:00
LTU

73 To 56

Tai kad niekas nenori keisti priežasties - sveikai maitintis, daugiau judėti, negerti, nerūkyti. Paprasčiau yra ėsti lenkškas dešras ir čipsus užgeriant coca cola ir skųstis aukštu kraujospūdžiu.

3
2018-10-10 19:56
LTU

72 Statinai

Sukelia diabetą.

1
2018-10-10 18:34
LTU

71 Ewa

Skaitau ir negaliu suprasti, kodėl , kai tik nueini pas kardiologą, iš kart, net nepasidomėjęs ar man galima naudoti tuos statinus, nežino kokia mano sveikata, kepenys, skrandis, iš kart rašo juos ir gąsdina, kad beveik ryt mirsi, jei jų nenaudosi. Kalbu apie save. Bendras ir blogasis cholesterolis tikrai buvo aukštas, kai išrašė tuos statinus , išėjus išmečiau receptą, pagalvojau pati mėginsi sau padėti be tų visų prakeiktų statinų ir , ačiū dievui, pakeičiau mitybą ir atsisakius kai kurių produktų, pasitikrinu...olia lia , mano cholesterolis stipriai nukrito ir tai tik pradžia. Žinau gerai, pasidarysiu jį normalių.

0
2018-10-10 18:27
LTU

70 tikra tiesa >40, 43, 46, 47

pritariu 100 proc.

0
2018-10-10 18:12
LTU

69 ES

standartai maisto produktams labai zemi, slamstmaistis sukelia ligas

1
2018-10-10 18:10
USA

68 Visada tvirtinau...

Du kartus pagalvok apie vaistų vartojima - daktarėlio, juos išrašiusio, tikruosius ketinimus ir kompetenciją.

0
2018-10-10 17:51
LTU

67 to 62

mirsta vienodai, nes mirsta visi. Ten ilgesne gyvenimo trukme, nes daugiau pinigu skiriama medicinai, algoms, ir yra galimybe daryti brangias operacijas, netruksta gydytoju. o straipsnis apie tai kad blogas cholestorlis neturi itakos kaip galvota anksciau, ir pilna pavyzdziu kaip su geru cholesteroliu zmones gauna infarktus

0
2018-10-10 17:41
USA

66 ne farmacijos kompanijos sugalvojo statinus ir blo

o patys gydytojai. Viskas ju rankose.

0
2018-10-10 17:28
LTU

65 va taip

nekomentuokit tie, kurie nesat siu vaistu gere.Jie padeda, sakau is patirties, savijauta pagerejo, o salutini poveiki turi visi vaistai, cia jau ligonio pasirinkimas

24
2018-10-10 17:22
LTU

64 na, taip

O viskas dėl mūsų įpročių- mažai judam, o valgome daug ir riebiai. Nuo čia ir visi negalavimai prasideda- padidėjęs kraujospūdis, blogas cholesterolis ir t.t. O reikėtų tik prisižiūrėti ir tiek. Apie nervus, rūkymą ir gėrimą- atskira kalba, tokie dažniausiai ir nevaikšto pas daktarus, nes vis tiek nežada kažko atsisakyti.

7
2018-10-10 17:17
DEU

63 to 56 Vilmai

o tamsta pabandyk panaikinti priezastis-tereikia tik nesinervuoti,sveikai maitintis,judeti,netureti virsvorio-tik tiek nedaug))))aisku jokio alkoholio nikotino ir t.t.t..Slabo,kaip sako rusai?

13
2018-10-10 17:14
DEU

62 visiems pasisakantiems pries vaistus

jus klounai,paskaitykite statistika,kiek zmones gyveno iki vaistu ir po ju..Paskaitykite,kiek issivysciusiose salyse mirsta nuo sirdies kraujagysliu ligu,ir kiek pas mus(kurie dar tik pardedam vartoti statinus))

18
2018-10-10 17:08
DEU

61 TO 48

RETO KVAILUMO KOMENTARAS,dar sulaukes tiek like..matyt is tokiu paciu..Statinus pirkdavau,bet nevartojau-ismesdavau?Tamstai visi namie?

5
2018-10-10 17:08
LTU

60 Vienas profesorius sake: is kur turesit

gera cholestoroli? Juk valgot prastus riebalus.Organizmas is prastu riebalu, kokio ten aliejus ir gamina bloga cholesteroli:) Cia paprasciausiai reikia saiko: trupučio lašinuku.

0
2018-10-10 16:48
DEU

59 Blogas cholesterolis kraujagysles pavercia

i zele..Pas visus tokius su aukstu cholesteroliu po staigios mirties tai aptinkama..Ir nereikia buti profesoriumi,kad to nesuprasti..Palyginkite nauja slanga ir sena slangute,pro kuria jau sunkiasi vanduo..O cia ne vanduo,cia musu KRAUJAS...Galite klausyti kazkokiu 15 anonimisku kardiologu nuomones,bet as,ne medikas,supranti,kad Infarktas ir Insultas tai skirtingi dalykai..ir statinai apsaugo kraujagysles,o ne sirdi..o tiksliau kraujagysles,ir ju deka sirdi..NEGERKITE STATINU)))

28
2018-10-10 16:41
LTU

58 Mm

Aš einu pas daktarą, nes daktarui reikia gyvent, daktaras parašo receptą ir einu pas vaistininką, nes vaistininkui reikia gyvent, nuperku vaistų ir juos išmetu, nes ir aš noriu gyvent!

3
2018-10-10 16:37
LTU

57 Mmm

Tas pats liečia ir cukrinio diabeto gydymą. Vokietijoje jei cukrus iki 10 , niekas nekreipia dėmesio, o pas mus jau nuo 6 reikia saujom ryti tabletes, o po to organizmas įpranta ir cukraus kiekis kraujyje tampa nekontroliuojamas. Ir kuo toliau tuo didesnis. Taigi viską reikia reguliuotis su maistu, o ne su vaistais. Jei kažkokie rodikliai blogi, vadinasi kažką ne taip darom, ne taip gyvenam. O mūsų künas daug protingesnis už smegenis, jis viskâ reguliuoja pats, tik reikia jam padėti ir nebrukti į save visä chemijâ.

3
2018-10-10 16:26
SWE

56 vilma

kodėl skiriami vaistai spaudimui mažinti, bet negydoma priežastis dėl kurios jis aukštas ?

4
2018-10-10 15:54
LTU

55 Išvada

būsit tuo sveikesni, kuo mažiau vartosite vaistų...visų, ne tik statinų, apie papildus net nekalbu, tai pinigų metimas į balą, Tik esant sunkiai infekcijai, reikia organizmui padėti, (ne slogai ) karščiavimą galima mažinti tik nuo 38,5 *. nes pakilus temperatūrai, organizmas pats kovoja ir dažnai įveikia bacilas. Išimtis - yra lėtinės ligos, kai organizmas pats ,,nesusitvarko,, Neužjaučiu , kai žmonės guodžiasi, kad vaistams išleidžia didžiają dalį pinigų ir neturi už ką nusipirkti kokybiško maisto, atostogauti ir pan. Darykit atvirkščiai ir būsit sveiki.

1