„Camelia“ vaistinė sėkmingai išlaiko mažiausias kainas

„Camelia“ – žemiausių kainų lyderė vaistinių kategorijoje. Taip šį vaistinių tinklą jau ne vienerius metus įvardija „Spinter“ atliktame šalies gyventojų tyrime dėl vaistinių įvaizdžio suvokimo dalyvaujantys apklaustieji. Jie „Camelia“ taip pat laiko vaistine, kurioje taikomos geriausios nuolaidos ir akcijos bei mielai ją rekomenduotų kitiems.

Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau.<br>Pranešimo nuotr.
Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau.<br>Pranešimo nuotr.
Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau.<br>Pranešimo nuotr.
Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau.<br>Pranešimo nuotr.
„Camelia“ vaistinių tinklą valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.<br>Pranešimo nuotr.
„Camelia“ vaistinių tinklą valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.<br>Pranešimo nuotr.
Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau.<br>Pranešimo nuotr.
Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau.<br>Pranešimo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Apr 26, 2021, 10:21 AM, atnaujinta Apr 26, 2021, 10:39 AM

Taupymas – vis aktualesnis

2021 m. kovo mėnesį „Spinter“ atlikto reprezentatyvaus tyrimo duomenimis, žemiausių kainų vaistinių kategorijai „Camelia“ priskyrė 49 proc., t.y. beveik pusė, apklaustųjų. Antroje vietoje likęs vaistinių tinklas tokio apibūdinimo sulaukė iš beveik dvigubai mažiau respondentų – 27 proc.

Apklausoje „Camelia“ iš kitų vaistinių tinklų buvo išskirta kaip vaistinė, kurioje taikomos geriausios nuolaidos – tą teigė daugiausiai – 41 proc. apklaustųjų. Antroje vietoje likęs vaistinių tinklas tokio įvertinimo pelnė iš 30 proc. respondentų.

„Savo veiklos principais jau ne vienerius metus klientams įrodėme, kad mūsų siekis yra kasdien užtikrinti žemas kainas. O galimybė išleisti mažiau ir sutaupyti tapo dar aktualesnė pandemijos metu – tą vis labiau įvertina ir pirkėjai“, – sako „Camelia“ vaistinių tinklą valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Apsilankymai vaistinėse – dažnėja

Nors įprastai dauguma apklausos dalyvių apsipirkimus vaistinėse planuoja ir čia užsuka kas mėnesį ar kelis, tačiau pastaruoju metu nusipirkti vaistų, maisto papildų, kosmetikos ar pasikonsultuoti pacientai ateina vis dažniau. Tyrimo duomenimis, daugiausiai pirkėjų – beveik 40 proc. apklaustųjų – vaistinėse lankosi kartą per mėnesį. Ketvirtadalis respondentų lankosi kartą per tris mėnesius. Tačiau nuo 2020 m. rugsėjo padaugėjo į vaistinę užsukančių kas dvi savaites ir apsilankančių čia kartą per savaitę ar dažniau.

„Lietuvos gyventojai ėmė labiau rūpintis sveikata, dar didesnį dėmesį ėmė skirti ligų prevencijai. Vaistininkai taip pat neretai būna pirmieji specialistai, į kuriuos kreipiamasi dėl sveikatos sutrikimų, negalavimų. Farmacinės paslaugos suteikimas ypač tapo svarbus pandemijos metu, kai patekimas į gydymo įstaigas tapo apsunkintas ar vengiama ten lankytis dėl galimo užsikrėtimo“, – sako A. Budrikienė.

Svarbiausi kriterijai, pagal kuriuos respondentai renkasi vaistinę, yra išskirtinis asortimentas ir geriausios nuolaidos bei akcijos, rodo atliktas tyrimas. Kiti svarbūs vaistinės pasirinkimo aspektai – žemiausios kainos, didžiausias kosmetikos asortimentas, patogi vaistinės lokacija.

„Tyrimas įrodo – nuolaidos, akcijos ir žemiausios kainos yra lemiami veiksniai, pagal kuriuos vaistinę renkasi pirkėjai. Tai tapo ypač svarbu dabar, kai daugelio žmonių finansinė situacija pablogėjo ir slegia nežinomybė dėl ateities – galimybė sutaupyti ir pasilikti daugiau lėšų „juodai dienai“ tampa vis aktualesnė“, – teigia „Camelia“ vaistinių tinklą valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė A. Budrikienė.

Žino, kaip gali papildomai sutaupyti

Apklausos duomenys taip pat atskleidžia, kad respondentai domisi papildomomis galimybėmis, kaip galima sutaupyti apsiperkant vaistinėse. Daugiau nei pusė respondentų teigė žinantys, kada „Cameliavaistinėse būna „Laimės valandos“. Jų metu „Cameliavaistinėse visiems klientams, pateikusiems „Mažų kainų“ kortelę, daugeliui prekių taikoma iki 30 proc. nuolaida (maisto papildams – 30 proc., kosmetikai – 20 proc., visiems vaistams – iki 10 proc., kitoms prekėms – iki 10 proc.).

Senjorams, turintiems specialią „Camelia“ kortelę, nuolaidos iki 30 proc. taikomos visada, vaistinių darbo laiku: maisto papildams – 30 proc., receptiniams vaistams – iki 15 proc., nereceptiniams vaistams – iki 20 proc., kosmetikai – 25 proc., kitoms prekėms – iki 20 proc.

Gimtadienio proga visiems „Mažų kainų“ kortelės turėtojams maisto papildams ir kosmetikai taikoma 40 proc. nuolaida.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.