Trys vaikai, trys verslai – aktyvios mamos Kristinos nestabdo net karantinas

Trijų sūnų mama Kristina Andrijevskienė sulig kiekvienu vaiku įgyvendino po vieną verslo idėją. Jos vis augo, didėjo, keitėsi, bet pavadinimas liko tas pats – dabar prekės ženklas „Burbulas“ puikuojasi ant ryškiaspalvių batų vyrams ir moterims.

Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br>lrytas.lt koliažas
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br>lrytas.lt koliažas
Kristina „Burbulą“ įkūrė susilaukusi pirmojo sūnaus ir sulig kiekvienu nėštumu vis patobulindavo verslo idėją.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Kristina „Burbulą“ įkūrė susilaukusi pirmojo sūnaus ir sulig kiekvienu nėštumu vis patobulindavo verslo idėją.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Vyresnieji sūnūs nuo ketverių metų aktyviai sportuoja ledo ritulį.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Vyresnieji sūnūs nuo ketverių metų aktyviai sportuoja ledo ritulį.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Kristina „Burbulą“ įkūrė susilaukusi pirmojo sūnaus ir sulig kiekvienu nėštumu vis patobulindavo verslo idėją.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Kristina „Burbulą“ įkūrė susilaukusi pirmojo sūnaus ir sulig kiekvienu nėštumu vis patobulindavo verslo idėją.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Andrijevskių kuriamus „Burbulo“ batus renkasi ieškantys išskirtinumo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Vyresnieji sūnūs prisideda prie tėvų kuriamo verslo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Vyresnieji sūnūs prisideda prie tėvų kuriamo verslo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

May 29, 2021, 12:52 PM, atnaujinta Aug 16, 2021, 5:18 PM

– Papasakokite apie vaikus, kurie jus įkvėpė imtis tiek įvairių veiklų!

– Su vyru auginame tris vaikučius, visi berniukai (šypteli). Vyriausias, devynmetis Rokas yra Baltupių progimnazijos trečiokas, aktyviai sportuoja, nuo ketverių metų žaidžia ledo ritulį. Jis yra mūsų pirmagimis, kuris ir įkvėpė mano verslo atsiradimą.

Šiuo metu „Burbulas“ gamina avalynę vyrams ir moterims. Žinoma, mes su vyru avime savo gamybos batus, todėl mūsų Rokas irgi užsinorėjo spalvingų batų – vis primena, kad reikėtų pradėti gaminti ir vaikišką liniją.

Septynerių Lukas – būsimas pirmokas. Pagal zodiako ženklą jis Avinas – toks ir gyvenime: užsispyręs, atkakliai siekia įgyvendinti tai, ką sumąsto. Jis mūsų savarankiškiausias vaikas, viską stengiasi atlikti pats. Kaip ir brolis, Lukas taip pat nuo 4 metų lanko ledo ritulį.

Pagrandukui Matui dabar pusantrų – tikras šeimos lepūnėlis, labai mylimas visos šeimos ir mažas teroristas, sugebantis iš brolių išsikovoti viską, ko užsinori (kvatoja). Jo gimimas pastūmėjo įgyvendinti dar vieną mano svajonę – atsidaryti fizinę „Burbulo“ parduotuvę Verkių g. 31C, Vilniuje.

– Daugybė moterų susilaukusios vaikų imasi savo verslo ir jūs taip pat – kodėl norėjosi pradėti daryti kažką savo?

– Nuo vaikystės esu „strakalas“, nemėgstu neturėti veiklos. Po psichologojos studijų Vilniuje darbavausi bankininkystės sektoriuje, o tuomet prasidėjo mano motinystės kelias.

Gimus pirmąjam vaikui, turėjau daug laisvo laiko – nepatikėsite, tai mane vargino. Norėjosi kažką veikti, kol vaikutis miega, turėti tikslingos veiklos. Tuomet sumąsčiau siūti vaikiškus pataliukus – spalvingus ir tokius, kuriuos galima susimodeliuoti pačiam, pagal individualius norus. Buvo labai įdomi veikla ir patirtis.

Atsirado prekės ženklas „Burbulas“, pradėjome siūti ne tik vaikišką patalynę, bet derinome kompektukus vaikams ir tėvams. Startas buvo puikus, subūrėme savo gerbėjų ratą – mamas, kurios ieškojo kokybiškų, medvilninių ir spalvingų pataliukų savo naujagimiams bei vyresnėliams.

– Su antruoju vaiku pradėjote siūti vaikiškus drabužius – iš kur toks posūkis?

– Pradėjus siūti patalynių derinius tėvams ir vaikams, norėjosi įgyvendinti dar vieną sumanymą: turėti drabužių liniją vaikams ir tėvams. Visuomet žinojau, kad noriu orientuotis į spalvingus drabužius, nes pati mėgstu spalvas, nebijau ryškių drabužių sau ar vaikams. Juoda spalva man netinka ir nepatinka.

– Kaip sekėsi ir tąkart?

– Viena sėkmingiausių drabužių kolekcijų buvo vienodos suknelės mamos ir dukroms, o berniukams ir tėčiams – džemperiai. Nenustebinsiu pasakydama, kad ši kolekcija buvo itin spalvinga ir išskirtinė savo aplikacija: ant visų suknelių ir džemperių buvo išsiuvinėtas mielas ežiukas. Dar ir dabar pamačius gatvėje žingsniuojantį tokį „ežiuką“ – užplūsta mieli prisiminimai. Pasirodo daug turėjome ežiuko gerbėjų (šypsosi).

– Na, ir paskutinis debiutas, „Burbulo“ batai! Kaip kilo mintis?

– Viskas įvyko spontaniškai. Svajojau apie ryškius batus, bet ieškojau ir neradau to, ko norėjau. Tuomet susiradau batsiuvį ir įgyvendinau savo norą. Kadangi esu versli iš prigimties (galiu už tai padėkoti savo tėčiui), supratau, kad ir „Burbulo“ prekės ženklo gerbėjoms verta pasiūlyti ryškios avalynės.

– Kuo išsiskiria jūsų kuriama avalynė?

– Mūsų avalynė spalvinga. Čia kiekvienas klientas gali susikurti savo batų porą: tokių spalvų, kokios jam patinka. Esame atpažįstami būtent dėl savo išskirtinumo.

– Kaip ir kur vyksta gamyba?

– Galima sakyti, klientai patys susikuria savo batus. Su kiekvienu klientu individualiai aptariame modelį, koks jam patinka ir spalvinius derinius. Turime daug odų, kartu su klientu parenkame tinkamiausius atspalvius ir odų tekstūras. O tada prasideda gamyba!

Norintys iškart įsigyti batus, gali tai padaryti fizinėje parduotuvėje, kur turime labai daug jau pagamintų pavyzdžių.

– Nepabijoje atidaryti ir fizinę parduotuvę – kaip ryžotės tokiam sprendimui?

– Kaip ir minėjau, trečio vaikučio gimimas paskatino atidaryti parduotuvę. Jau senai kirbėjo mintis ir noras ją atidaryti, o gimus Matui atsirado laisvesnio laiko nuo samdomo darbo, todėl nieko nelaukus užsiėmiau parduotuvės atidarymo reikalais.

Labai džiaugiuosi, kad nepaisant pandemijos, įgyvendinau dar vieną svajonę. Kol kas sekasi puikiai, malonu susitikti „gyvai“ su klientais, pasilabinti, kurti jiems avalynę.

– Kokie modeliai populiariausi? Ko nori žmonės?

– Mūsų klientų ratas plečiasi, džiugu, kad nauji pirkėjai mus atranda per rekomendacijas. Stengiamės pasiūlyti vis daugiau modelių, nuolat pasipildome naujomis odomis, stengiamės, kad visi klientai atrastų sau mielas spalvas.

Mūsų klientai ir klientės nori spalvingų batų. Ypač moterys. Vyrai kartais renkasi tradicines spalvas: mėlyną, juodą, žalią, bet atsiranda ir drąsių, nes gaminame net skirtingų spalvų batus poroje, pavyzdžiui, vienas batas mėlynas su geltonu akcentu, kitas geltonas su mėlynu akcentu. Į mus kreipiasi labai kūrybiški žmonės ir tokie užsakymai yra atgaiva sielai (juokiasi).

Dažnas klientas atranda savo modelį. Moterys dažnai renkasi klasikinius oksfordo stiliaus batus, aukštakulnius, vasarai sandalus. Šį sezoną išpopuliarėjo sportiniai batai, kuriuos kartais vyrai derina net prie oficialios aprangos.

– Kuriate moterišką ir vyrišką avalynę – o vaikams? Ar žadate papildyti asortimentą?

– Planuojame ir vaikišką liniją. Juk reikia savo tris vyrus apauti (juokiasi).

– Lietuvoje batų kūrėjų – vienetai, ar sunku įeiti į rinką?

– Iš tiesų, pradžia yra nelengva, bet manau, kad visose srityse taip yra. Turi atrasti savo klientą, pasirūpinti kokybiškomis žaliavomis, suprasti žmonių poreikius, atskleisti save. Dirbame daug, bet tas darbas susieja mūsų šeimą vieningam tikslui. Labai padeda vyras ir vyresnėliai sūnūs.

– O jūs pati, ar nesigailite ėmusis savos veiklos – nekyla minčių grįžti į samdomą darbą?

– Džiaugiuosi dabartine savo veikla, turiu daug planų ir siekių, tad galvoti ir gailėtis nėra nei noro, nei laiko.

– Mažiausiajam vaikui pusantrų – kaip derinate darbus su jo priežiūra? Kas padeda?

– Didžiąją laiko dalį praleidžiu namuose su mažuoju. Jo pietų miego metu tvarkausi savo darbinius reikalus: bendrauju su klientais, derinu užsakymus, ieškau naujų žaliavų ar kuriu modelius. Ko nespėju – palieku vakarui, kai vaikučiai užmiega.

Parduotuvėje pagelbėja mūsų pardavėja, tačiau ir pati čia darbuojuosi nemažai: norisi susitikti gyvam pokalbiui su klientu, perprasti jo poreikius. Kol dirbu parduotuvėje – vyras lieka dirbti iš namų ir prižiūrėti mažylį. Auklės neturime, darbus dalijamės šeimoje.

– Kiek prie šio verslo prisideda vyras?

– Vyras dirba ir padeda labai daug. Aš kūrybos žmogus, jis racionalus komandos balsas: pataria, pagelbėja, draugauja su skaičiais, todėl domisi buhalteriniais reikalais. Kartu vyksta į parodas, muges, o kartais ir parduotuvėje dirba.

Esu šeimos žmogus, man svarbu, kad šeima būtų kiek įmanoma daugiau kartu, kad kartu leistume laiką. Kai įrenginėjome parduotuvę, vakarais vykdavome visi drauge: mes su vyru glaistėme, dažėme sienas, vaikai gręžė, kalė, siurbė. Svarbu, kad visi kartu!

– Ką „Burbulas“ pasiūlys ateityje?

– Labai noriu turėti spalvingą avalynės liniją vaikams. Taip pat planuoju plėsti rankinių asortimentą, kad derėtų prie avalynės. O kur dar galvoje kirbantys nauji avalynės modeliai, spalviniai sprendimai… Gal pavyktų atidaryti ir parduotuves kituose miestuose. Daug dar tų neįgyvendintų norų ir minčių (juokiasi).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.