Tanklaivis prisišvartavo prie bendrovės „Klaipėdos nafta“ krantinių, jo talpos bus pripildytos 94 tūkst. tonų mazuto. Šis laivas pajėgus gabenti 158 tūkst. tonų naftos produktų.
„Prie bendrovės valdomos krantinės prisišvartavo vienas didžiausių tanklaivių „Klaipėdos naftos“ istorijoje. Kaip tik šiuo metu į jį kraunamas naftos produktų krovinys. Pastarasis faktas džiugina, nes tai parodo, jog bendrovė ir Klaipėdos uostas yra pajėgūs priimti ypač didelius tiek dydžiu, tiek ir tūriu tanklaivius bei juos operatyviai aptarnauti“, - kalbėjo bendrovės „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.
Mazutą į įmonės talpyklas geležinkeliais atvežė bendrovės partnerė – Šveicarijos įmonė „Litasco“.
Milžiniško tanklaivio denyje tilptų beveik dvi futbolo aikštės. Jis tik 16 m trumpesnis nei Klaipėdoje planuojamas 2014-aisiais metais prišvartuoti SGD laivas – saugykla su dujinimo įranga.
Iki šių metų kovo vidurio prie bendrovės krantinių švartavosi iš viso 58 tanklaiviai. Planuojama, jog ateityje jų tik daugės.
Bendrovė „Klaipėdos nafta“ su Uosto direkcija bendradarbiauja siekiant vykdyti tolimesnį uosto akvatorijos prie įmonės krantinių Nr.1 ir Nr.2 gilinimą bei naujos, vadinamosios „nulinės“ krantinės statybą. Tai leistų į tokio tipo tanklaivius krauti daugiau eksportuojamų produktų (tokio tipo tanklaivis esant leistinai 17 metrų grimzlei galėtų plukdyti iki 160 tūkst. tonų naftos produktų). Taip būtų mažinami užsakovų patiriami jūrinės logistikos sąnaudos vienai pakrautai produkto tonai bei didinamas Klaipėdos uosto ir Lietuvos, kaip tranzitinės šalies, patrauklumas ir konkurencingumas.