„Klaipėdos nafta“ ruošiasi įsilieti į SGD degalinių tinklą

Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projektą įgyvendinanti „Klaipėdos nafta“, padedant Baltijos jūrų uostų organizacijai (angl. Baltic Ports Organization), kartu su dar penkių Baltijos jūroje esančių uostų direkcijomis gavo ES finansavimą SGD infrastruktūros vystymo parengiamiesiems darbams.

SGD terminalo vizualizacija.<br>„HoeghLNG“ vizualizacija
SGD terminalo vizualizacija.<br>„HoeghLNG“ vizualizacija
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 30, 2014, 5:08 PM, atnaujinta Feb 11, 2018, 3:29 PM

Bendra „Klaipėdos nafta“ planuojamo įgyvendinti projekto suma sudarys apie 300 tūkst. eurų. Darbus apima projektavimo ir kiti inžineriniai darbai, darbo saugos ir aplinkosaugos tyrimai. ES finansuos iki 50 proc. minėtų darbų išlaidų, kita dalis lėšų – iš bendrovės resursų.

ES remia SGD infrastruktūros vystymą visame regione siekiant sukurti SGD bunkeriavimo infrastruktūros ir antžeminių skirstymo į autodujovežius stočių tinklą. Tikimasi, jog „Klaipėdos naftos“ vystomas SGD terminalas Klaipėdoje bus vienas iš esminių tokios infrastruktūros elementų. Tam būtini papildomi SGD infrastruktūros sprendiniai, kurie leistų priimti SGD sausumoje ir perkrauti į autodujovežius.

SGD terminalas Klaipėdoje jau nuo 2015 m. turės sudaryti galimybę perkrauti SGD į bunkeriavimo dujovežius, kurie galės aptarnauti klientus Baltijos jūroje ir jos uostuose.

Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: ar Konstitucinis Teismas apgins prezidentą?