1. „Žmonėms dažniausiai nereikia įrodinėti, kad valgyti viduje yra geriau nei lauke. Dažniau reikia juos priversti pripažinti, jog viduje yra puiku, o žmonija jau dešimtis tūkstančių metų kovoja dėl to, kad galėtų ten praleisti kuo daugiau laiko“. Slate
2. „Pavyzdžiui, gynėjas žaidžiantis komandoje, turinčioje mažai įgūdžių, dažniausiai pasitaikius pirmai progai permes kamuolį į lauko priekį. Tai gali pasirodyti neprotinga, tačiau toks „agrikultūrinis“ žaidimo stilius nebūtinai reiškia talento stoką; galbūt tiesiog yra taip, kad jis galvoja, jog jo komandos draugai neverti perdavimo. Būtent įgūdžių ir konteksto atskyrimas kol kas kompiuteriams yra neįveikiama užduotis.“ The Economist
3. „Valdančioji klasė suprato, kad laiminga ir produktyvi visuomenė, turinti daug laisvo laiko yra tiesiog mirtinai pavojinga (prisiminkite, kas prasidėjo praeito šimtmečio septintame dešimtmetyje, kai tokia visuomenė ėmė rastis).“ Strike!
4. „Ar reikia klausyti rizikos kapitalo verslininkų? Žinoma, juk jie jums davė pinigus. Tačiau nieku gyvu nedarykite to, ką jie lieps.“ James Altucher Quara
5. „Visi galvoja, kad reklamose rodomi mėsainiai yra padirbti kulinarijos meno darbai, bet iš tiesų maisto reklamai yra sukurta begalė reguliacijų. Nežinau, ar tai įmonių taisyklės, ar įstatymai, ir greičiausiai, jie yra abiejų kombinacija, tačiau paprastai greito maisto reklamai galioja tam tikros taisyklės. Patiekalas turi būti pagamintas iš produktų, esančių užkandinės virtuvėje (nuo užšaldyti kotleto iki bandelės, iki prieskonių). Filmuojant stilistai gauna tonas šių produktų, kuriuos peržiūri ieškodami geriausiai atrodančių žaliavų.“ Quara