Ką reiškia Iljos Laurso nupieštas žadintuvas?

Ko stinga šiuolaikiniams vadovams, kad juos lydėtų sėkmė? Net sėkmingiausiems Lietuvos verslininkams stinga kūrybiškumo ir netradicinio požiūrio į kasdienius verslo procesus, mano ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius dr. Vilius Kontrimas. Pasak jo, siekdamas sėkmingai vadovauti įmonei šiuolaikinis verslininkas bent kartą per mėnesį turėtų apmąstyti savo veiklą ir jos principus, ieškoti naujų pažangių vadybos būdų atlikti darbą produktyviai bei pelningai.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 29, 2014, 12:32 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 9:52 AM

„Sekdami verslo rinką ir bendraudami su šimtų verslo įmonių vadovais, pastebėjome, kad būtent kūrybingumo labiausiai stinga šiuolaikiniams vadovams. Jie pratę organizuoti savo veiklą įprastais, neva patikrintais metodais. Deja, jie, šiuolaikiniame technologijų ir inovacijų pasaulyje, nebeveikia, reikalingas naujas, inovatyvus, kūrybingas požiūris.

Neseniai paskelbtos McKinsey apklausos duomenimis, darbdaviai pasigenda ne matematikos ar užsienio kalbų žinių, bet sugebėjimo dirbti komandoje ir kūrybingumo. Kūrybingumo ugdymas yra vienas pagrindinių prioritetų užsienio verslo universitetuose. Sekdami jų praktika, mes siekiame tapti vėliavnešiais Lietuvoje ir čia diegti naujas verslumo ir vadybos tradicijas“, – sakė V. Kontrimas.

Paišė kryžiukus ir nuliukus

Skatindamas esamus ir būsimus verslininkus kūrybiškai ir inovatyviai žvelgti į vadybą, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas subūrė žinomus Lietuvos įmonių vadovus, akademikus, absolventus, talentingiausius moksleivius ir studentus netradicinei veiklai – sujungti taškus popieriaus lape ir taip pasidalinti savo asmenine verslo sėkmės asociacija. Vizualizuoti verslo sėkmės principus pasiryžo rizikos fondo „Nextury Ventures“ įkūrėjas ir investuotojas Ilja Laursas, verslininkas ir vizionierius Vladas Lašas, „Swedbank“ vyr. ekonomistas Nerijus Mačiulis, „Nordea“ banko ekonomistas Žygimantas Mauricas, „PZU Lietuva" generalinis direktorius Marius Jundulas ir kiti.

„Pagrindinės savybės, kurias siekiame išugdyti studentuose – tai verslumas, inovatyvumas ir kūrybiškumas. Šie trys aspektai padeda sujungti atskiras, tarpusavyje nesusijusias galimybes į naujos vertės rezultatą. Būtent sujungti skirtingus elementus ir sukurti kai ką naujo pakvietėme garsiausius verslininkus. Jie, jungdami taškus, piešė verslo idėją, verslumo ir kūrybingumo simbolius“, – teigė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius dr. Vilius Kontrimas.

I.Laursas nupiešė žadintuvą, primindamas, kad laikas yra labai svarbus resursas, kurį reikia tinkamai išnaudoti, ekonomistas Žygimantas Mauricas verslo principus pavaizdavo kaip kryžiukų ir nuliukų žaidimą, kviesdamas versle nepamiršti žaidimo elementų, nes būtent jie padeda rasti kūrybiškiausius sprendimus.

Nerijus Mačiulis stilizuotais algoritmais sprendė verslo problemas, o Marius Jundulas savo piešinyje pavaizdavo chaotišką verslo aplinką, kuri gero vadovo rankose virsta tvarkinga sistema.

Verslininkų kurtus paveikslus vadybos, kūrybingumo ir verslumo temomis galės pamatyti kiekvienas šalies gyventojas. Dar šią savaitę piešiniai atsidurs reklaminiuose stenduose trijų didžiausių Lietuvos miestų gatvėse.

Universitetuose - per daug mechanikos

„Šiuo metu šalies universitetuose daugiau mechanikos nei kūrybos. Būtina ugdyti kūrybiškumą, kaip vieną esminių verslumo elementų. Verslumo sampratą taip pat verta permąstyti. Prieš penkerius metus net sąvoka tokia neegzistavo, vėliau jai buvo suteikta begalė ne visai teisingų reikšmių, o dabar pamažu verslumas įgauna tikrąjį veidą ir tikrąją prasmę. ISM užėmė aktyvią poziciją keičiant verslumo suvokimą šalyje, esame teisingame kelyje, reikia tik stengtis ir dirbti toliau“, – teigė I.Laursas.

Gegužės pabaigoje prasidėjusi ISM universiteto reklaminė kampanija „Galimybės, kūrybingumas, verslumas. Mes tai sujungiame“ – pirmoji Lietuvoje rinkodaros kampanija į kūrybišką dialogą įtraukianti jaunimą, akademinę ir verslo bendruomenes.

Reklaminiuose stenduose, trijuose didžiausiuose Lietuvos miestuose, gyventojai išvys akademikų ir garsiausių šalies verslininkų piešinius, simbolizuojančius verslo sėkmės principus. Kiekvienas didmiesčio gyventojas taip pat turi galimybę reklaminiame stende pavaizduoti savo idėjas.

Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje tarp lektorių, studentų ir verslininkų išmargintų plakatų, gyventojai ras tuščias taškelių matricas. Visi norintys kviečiami vizualizuoti verslo sėkmės principus stenduose, fotografuoti savo kūrinius ir talpinti juos savo „Instagram“ paskyrose su užrašu #ismsujungia. ISM komisija išrinks kūrybingiausią būsimą verslininką ir jam padovanos planšetinį kompiuterį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.