Pirkėjai graibstė atpigintas prekes

Prekybos tinklas „Maxima“, vasario 10 d. paskelbęs ilgalaikę kainų mažinimo strategiją, vertina pirmuosius rezultatus. Palyginus dviejų vasario savaičių ir tokio pat laikotarpio sausio apyvartą paaiškėjo, kad atpigusių produktų pardavimai išaugo beveik 50 proc. Aktyviausiai pirkėjai pirko atpigusias šviežio maisto, bakalėjos ir pirmo būtinumo ne maisto prekes.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 27, 2015, 10:23 AM, atnaujinta Jan 12, 2018, 3:49 AM

Per pastarąsias dvi savaites iš atpigusių prekių klientų krepšeliuose dažniausiai pastebimi atpigę pieno produktai, kurių pardavimai augo 55 proc. Populiariausios pieno produktų prekės – glaistyti varškės sūreliai, liesa varškė, grietinė, 3,5 proc. riebumo pienas, kefyras. Taip pat dažnas klientas renkasi spurgas ir atpigusias bulves.

Prekybos tinklas suskaičiavo, kad pirkdami „Atpigo“ ženklu pažymėtas prekes per kiek daugiau nei dvi savaites klientai jau sutaupė daugiau nei 1 mln. eurų. Daugiausiai sutaupyti jiems pavyko perkant šviežius kasdienius produktus – mėsą, pieną, daržoves, žuvį, duonos gaminius ir kt.

Atpigusių pirmo būtinumo ne maisto prekių pardavimai išaugo 65 proc., šaldyto maisto produktų – 51 proc., bakalėjos prekių – 49 proc. Bemaž dukart išaugo ir atpigusių pramoninių prekių apyvarta. Tokį populiarumą galima paaiškinti tuo, kad kai kurios pramoninės prekės, pavyzdžiui, skalbinių minkštiklis ar dušo želė, buvo atpigintos ketvirtadaliu. Mažesnes kainas įvertino ir mažus vaikus auginančios šeimos – atpigusių prekių kūdikiams pardavimai išaugo taip pat beveik du kartus.

„Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris žadėjo vien šiais metais į mažesnes nuolatines kainas investuoti apie 10 mln. eurų.

„Maxima LT“ duomenimis, atpigusių prekių pardavimai žymiai šoktelėjo visoje Lietuvoje, tačiau labiausiai išsiskyrė Kauno apskritis – čia pardavimai išaugo apie 55 proc. Nedaug atsiliko ir Šiaulių bei Klaipėdos apskritys, kur šių prekių pardavimai augo po beveik 54 proc.

Itin didelio susidomėjimo mažesnės kainos produktai sulaukė Nidoje, Kuršėnuose, Tytuvėnuose, Palangoje ir Šiauliuose, kur atpigusių prekių apyvarta išaugo daugiau nei 60 proc. Galimybe sutaupyti perkant atpigusius produktus aktyviai naudojosi ir kitų didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai: Kaune atpigusių prekių pardavimai išaugo beveik 58 proc., Klaipėdoje – 53 proc., o Vilniuje – 47 proc.

Vasario 10 d. parduotuvėse „Maxima“ buvo sumažintos daugiau kaip tūkstančio maisto produktų ir kitų prekių, kurios sudaro kasdienį lietuvių pirkinių krepšelį, kainos. Šios prekės yra populiariausios tinklo parduotuvėse ir sudaro apie ketvirtadalį bendros tinklo apyvartos. Vidutiniškai populiariausių prekių kaina „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje sumažėjo 13 proc.

Skaičiuojama, kad keturių asmenų šeima, į parduotuvę užsukanti kartą per savaitę, pirkdama savo pamėgtus maisto produktus ir kitas būtiniausias prekes per mėnesį gali sutaupyti 34,04 euro, o per metus – net 408,48 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.