„Plėsdami paslaugą, ir atsižvelgdami į vartojimo Lietuvoje įpročius, pirkėjams sudarėme galimybę atsiskaityti ir prekių pristatymo metu – žmonių, norinčių pirkti maistą ir kasdienes prekes internetu, skaičius sparčiai auga, bet ne visi, ypač vyresnio amžiaus žmonės, moka ar nori atsiskaityti internetu“, – sakė bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.
Pirkti maisto ir kasdienes prekes internetu tapo patogia alternatyva apsilankymams parduotuvėse. Per metus kasdienių „Barbora“ užsakymų skaičius išaugo daugiau nei du kartus. Skaičiuojama, kad „Barbora“ paslauga jau pasinaudojo apie 10 proc. vilniečių šeimų.
„Pastebime, kad žmonės maistą ir kasdienes prekes internetu užsisako vis dažniau. Ši tendencija ypač išryškėjo vasarą – žmonės perka kur kas daugiau vaisių, daržovių, gaiviųjų gėrimų, ledų, o apsiperka dažniau“, – sakė T.Kibildis.
„Barbora“ vasarą taip pat iki 14,99 euro sumažino ir minimalų pirkinių krepšelį, o prekės užsakytos iki 17.30 val., pristatomos tą pačią dieną. Be to, išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams skirta nemokama programėlė „Barbora“ suteikė pirkėjams galimybę užsisakyti prekes iš bet kur – paežerės, parko ar gurkšnojant kavą mieste.
„Ši galimybė ypač patogi šiltuoju metų laiku, kai žmonės kur kas daugiau laiko leidžia gamtoje. Kompiuterį prie ežero ar į sodybą ima retas kuris, o štai telefonas – visada po ranka. Šiuo metu apie 10 proc. visų užsakymų pateikiama nemokamos „Barbora“ programėlės pagalba“, – sakė bendrovės „Barbora“ direktorius.
„Barbora“ programėlė išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams vartotojams buvo pristatyta gegužės mėnesį ir buvo parsisiųsta daugiau nei 8000 kartų.