„Mielas kliente, nuoširdžiai dėkojame, kad daugiau kaip 15 metų esate kartu su SEB banku ir kviečiame pasivaišinti XL dydžio puodeliu mėgstamos kavos ar arbatos bet kurioje „Statoil“ degalinėje. Jums tereikia iki 2016 01 19 pardavėjui padiktuoti kodą XXXXXX. Jūsų SEB bankas“.
Tokia žinutė pastarosiomis dienomis keliauja į daugelio SEB banko klientų mobiliuosius telefonus.
„Ar bankas jau tiek nuskurdo, kad už ištikimybę ir lojalumą atsidėkoja puodeliu kavos iš eilinės degalinės“, – šaipėsi vienas banko klientas.
Kitas ironizuoja, kad yra tiek naudos bankui atnešęs, kad bent jau gerų pietų restorane nusipelnė.
Žinutes gaus dešimtadalis klientų
SEB banko Rinkodaros departamento direktorius Liudas Rimkus aiškino, kad ką tik startavusia akcija norėta padėkoti bankui lojaliausiems klientams už tai, kad jie „jau daugiau kaip 15 metų yra su SEB banku ir būdami kartu padeda mums kasdien tobulėti ir teikti vis profesionalesnius patarimus finansų valdymų klausimais“.
„Padėkoti klientams, kurie jau ilgą laiką yra su mumis ir pakviesti pasivaišinti kava – nauja mūsų iniciatyva. Taip norime padėkoti klientams už buvimą su mumis kartu. Puoselėjame ilgalaikius ryšius su klientais, todėl jų lojalumas – viena svarbiausių įvertinimų mums, kaip ir, manome, bet kuriai bendrovei“, – aiškino banko rinkodaros vadovas. Pasak L.Rimkaus, kvietimus pasivaišinti kava iš viso gaus daugiau nei dešimtadalis banko klientų. Paklaustas, koks atrankos principas buvo taikomas pasirenkant kam siųsti žinutes, jis sakė, kad žinutės siunčiamos tiems, kas aktyviai naudojasi bent viena banko paslauga.
„Tiesa, dėl techninių pajėgumų negalime kvietimų pasivaišinti kava išsiųsti visiems klientams vienu metu, todėl jie siunčiami palaipsniui, per keletą dienų“, – sakė rinkodaros vadovas.
Dovana – tik simbolinė
Ar banko darbuotojai nemano, kad tokie lojalūs klientai, kurie bankui moka palūkanas, laiko jame indėlius, atlieka įvairias operacijas, iš kurių bankas neblogai užsidirba, nusipelnė kur kas daugiau nei kavos puodelio?
„Bet kurios bendrovės – ar tai būtų bankas, prekybos ar paslaugų įmonė – paslaugas klientas renkasi rinkoje įvertinęs galimas paslaugos alternatyvas, kitų rinkos dalyvių pasiūlymus. Veikiame konkurencingoje rinkoje, todėl kasdien stengiamės teikti paslaugas, kurios būtų patrauklios klientams, – konkuruojame kaina, kokybe, suteikiama papildoma verte ar daugeliu kitų aspektų. Už tai, kad iš visų rinkos dalyvių žmogus pasirinko būtent mūsų banką, ir norime simboliškai padėkoti“,- komentavo banko atstovas.
Jis neslėpė, kad kvietimas kavai yra pirmas veiksmas, pirmoji simbolinė Lietuvoje jau 25 metus veikiančio banko dovana savo klientams.
Beje, SEB banko pasiūlymu jo ištikimiausi klientai galės pasinaudoti tik vieną kartą – nemokamai išgerti tik vieną puodelį kavos.