Kadangi „Lesto“ ir „Lietuvos dujų“ klientai bus aptarnaujami vieno
langelio principu, galės sutaupyti vieno pavedimo išlaidas.
Tą patį įmonė siūlys ir elektroninėje erdvėje: deklaruoti duomenis ir susimokėti už paslaugas bus galima tiek internetu, tiek telefonu per išmaniąją programėlę.
„Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas nedaugžodžiauja, tačiau sako, jog bus sukurta atskira mokėjimų platforma.
Pasak D.Misiūno, prisijungti prie to paties vieno langelio bus kviečiami ir kitų komunalinių paslaugų teikėjai: vandens, šilumos tiekėjai, atliekų surinkėjai ir būsto priežiūros įmonės.
„Tačiau sąrašas čia nesibaigia. Būtų galima kalbėti ir apie kabelinę televiziją, ir apie kitas įmokas“, – teigė D.Misiūnas.
Su vandens ir šilumos tiekėjais didžiuosiuose Lietuvos miestuose jau pradėta kalbėti. Anot D.Misiūno, susidomėjimas yra, tačiau sutartims sudaryti reikia susikalbėti dėl sąnaudų. Kol kas nei iš vieno komunalinių paslaugų teikėjo galutinio sutikimo jungtis prie „Lietuvos energijos“ siūlomos klientų aptarnavimo schemos nėra gauta.
Skaičiuojama, jog persitvarkiusios „Lietuvos energijos“ grupės sąnaudos jau kitąmet sumažės bent 5,8 mln. eurų, o iki 2020 metų bus sutaupyti 29 mln. eurų. Papildomai planuojama, kad veiklų sinergija įmonės EBITDA (pelną prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) 2016 m. padidins 2 mln. eurų, o iki 2020 m. grupės vertės padidėjimas dėl didesnio pelningumo sieks 35 mln. eurų.