Skaičiuojam Joninių „viščiukus“: vien šašlykų parduota 60 tonų

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, šventinį savaitgalį tradiciškai išaugo populiariausių šviežios mėsos gaminių pardavimai. Skaičiuojama, jog vien Joninių savaitgalį šašlykų vidutiniškai parduodama apie 60 tonų, o įvairiausių dešrelių – beveik 10 tonų. Palyginus su pernai metais pastebima, kad šiemet beveik trečdaliu išaugo paukštienos šašlykų, perpus – ir paukštienos dešrelių paklausa.

Greta mėsos gaminių, šalies pirkėjai birželį daugiau dėmesio skyrė ir šiuo metų laiku populiariems vaisiams.<br>Bendrovės nuotr.
Greta mėsos gaminių, šalies pirkėjai birželį daugiau dėmesio skyrė ir šiuo metų laiku populiariems vaisiams.<br>Bendrovės nuotr.
Greta mėsos gaminių, šalies pirkėjai birželį daugiau dėmesio skyrė ir šiuo metų laiku populiariems vaisiams.<br>Bendrovės nuotr.
Greta mėsos gaminių, šalies pirkėjai birželį daugiau dėmesio skyrė ir šiuo metų laiku populiariems vaisiams.<br>Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jun 27, 2016, 10:51 AM, atnaujinta May 20, 2017, 1:47 PM

„Tradiciškai Joninės lietuviams neatsiejamos nuo pasibuvimo gamtoje. Dėl to jau kelerius metus iš eilės stebime tendenciją, jog kasmet apie trečdalį išauga populiariausių šašlykų, kepsnių, dešrelių, taip pat šviežios mėsos pardavimai. Kaip rodo tinklo pardavimų duomenys, lietuviai pastaraisiais metais vis daugiau dėmesio skiria sveikai mitybai ir išvykoms į gamtą greta įprastos kiaulienos renkasi liesesnę paukštieną, prie kurios derina įvairiausias sezonines daržoves“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.

Pasak jos, lyginant šių metų birželį su praėjusiųjų metų, labiausiai augo jau paruoštų kepimui šviežios paukštienos gaminių pardavimai. Jų šiemet nupirkta beveik 30 proc. daugiau nei pernai. Taip pat apie 50 proc. augo ir paukštienos dešrelių pardavimai. Kiaulienos grilio gaminių ir dešrelių bei šašlykų pardavimai, lyginant su praėjusiais metais, atitinkamai sumenko apie dešimtadalį.

„Matome, kad šalies pirkėjai šviežiai mėsai ir jos gaminiams skiria vis daugiau dėmesio. Jiems svarbu, ne tik platus įvairios mėsos pasirinkimas, bet ir tai, kad ji būtų kokybiška, užauginta vietos ūkiuose. Dėl to aktyviai bendradarbiaujame įvairiais šalies tiekėjais ir augintojais. Šiuo metu lietuviška mėsa „Maxima“ mėsos skyriuose sudaro apie 85 proc. mėsos ir jos gaminių asortimento“, – sakė N. Penkovskienė.

Greta mėsos gaminių, šalies pirkėjai birželį daugiau dėmesio skyrė ir šiuo metų laiku populiariems vaisiams. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šiemet populiariausi ir toliau išlieka švieži arbūzai, bananai, tačiau į krepšelius klientai deda ir daugiau persikų bei nektarinų. Taip pat itin populiarios sezoninės daržovės – švieži agurkai, pomidorai, bulvės.

Išlaidos Joninių stalui lieka gana panašios kaip ir pastaruosius dvejus metus – klientai šiai šventei skyrė vidutiniškai apie 15–30 eurų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.