Teksto dydis:
2018-05-20 11:16
78.61.171.31 LTU

170 NETEISĖTAS VERSLAS BAUDŽIAMAS

Tai yra tėvelių “gudručių organizatorių” mulkinimo shema. Labai užtikrinta ir paprasta pasipinigavimui iš kitų tėvelių. Kreipkitės į policiją, kad pradėtų teisminį tyrimą!

1
2018-05-20 11:06
78.61.171.31 LTU

169 Policija

Čia yra sukčiavimas! Jei pagaus sukčiaujant, tai tada likusius atiduos pinigus mokyklai , kad nekeltų bylos, jei ne - pasiliks sau kaip “užmokestį už organizavimą”. Parašykite pareiškimą, kad pradėtų teisminį tyrimą ir jums daugiau nieko nereikia daryti! Labai paprasta. Jei nekalti tai nieko ir nebus, jei sukčiavo, tegu baudžia. Kreiptis į policiją yra teisėta ir teisinga!

1
2018-05-18 08:43
90.131.46.9 LTU

168 To 153

Pabendravus su direktore, tikrai manau, kad jus galite buti teisus..daug ten keistu dalyku. P. S mano vaikai ten neina, ir jokiu problemu su sita mokykla neturiu. Prentenziju irgi. Bet ta atmosfera kabinete,.. Kaip prie tarybiniu laiku. Idejus mikrofona, geru dalyku butu galima isgirst

1
2018-05-18 06:49
77.221.87.27 LTU

167 Teisė rinktis ir prisiimti atsakomybę

Skaitant tėvų komentarus aiškėja, kad seniai laikas atsisakyti iškilmingo atestatų teikimo. Parengtus atestatus galėtų pasiimti gimnazijos raštinėje patogiu laiku. Dar geriau, kad jie būtų elektroniniai, o popierines jų versijas išduotų pvz., notarai. O savo šventes kaip kas nori, taip ir organizuoja. Jei mokiniai ir tėvai nori iškilmių ne mokykloje už patalpų nuomą mokėdami patys, rašo prašymą dėl atestatų teikimo renginio organizavimo su visų abiturientų ir jų tėvų parašais. Bet tai organizuoti turi mokiniai ir tėvai. Mokyklų aktų salėse telpa tik abiturientų klasės ir dar daugiausiai po vieną tėvelį. Tai organizuojant atestatų teikimą gimnazijoje tektų teikti kvietimą vienam iš tėvų. Kurį kitą, brolius ir seseris palikti už durų? sporto salės nepritaikytos tokių renginių organizavimui ir nėra didesnės.

0
2018-05-17 21:07
86.100.63.99 LTU

166 išpaikinti vaikai

tratina tėvų pinigus. Kai kurie tėvai dirba sunkiai. Bet ar kai kuriems vaikams tą suprasti?

2
2018-05-17 20:33
78.61.196.57 LTU

165 Mokytoja

Mieli tėveliai, nustokite dergti gimnaziją ir jos mokytojus. Kaip švęs Jūsų vaikai - Tai Jūsų pačių reikalas...Išsispręskite tarpusavyje, be žiniasklaidos...

6
2018-05-17 16:26
167.83.118.17 USA

164 nesuprantu

o kodėl atestatų įteikimas aktų salėj pabrėžiamas kaip kažkoks blogis? atsimei atestatą mokykloj ir atvirai visus pasiunti toli, vistiek nei tų klasiokų, nei ypač jų mamyčių daugiau gyvenime nematysi :))

1
2018-05-17 16:19
78.62.232.173 LTU

163 taigi

Iš tiesų tai tie tėvų komitetai šoka pagal pačių vaikų dūdelę. Kai mano sūnus baigė mokyklą, niekaip negalėjau suprasti, kodėl reikia atestatų įteikimo Filharmonijoje. Atsakymą gavau tokį: vaikai nenori mokyklos aktų salės, fui jiems ta aktų salė, neįdomu. O kad jie dar neuždirbo tų eurų, kuriuos reikia susimokėti už Filharmonijos nuomą, tai irgi niekam nebuvo įdomu. Susimokėjom tuos 20 eurų už atestato įteikimą ir į išleistuves net nėjom, nes ten iš viso buvo kosminės rinkliavos. O ir ką ten veikti.

3
2018-05-17 16:10
88.222.175.4 LTU

162 vv

hernia tie pinigai, bet žiūriu į nuotraukas, ir galvoju, koks gražus dalykas yra JAUNYSTĖ... Kaip faina ir gera būti jaunam. Džiaukitės, kol galit.

1
2018-05-17 15:42
193.219.11.82 LTU

161 mama

mokykla privalo įteikti atestatus patalpose, už kurias nereikia mokėti niekam. Renkasi mokyklos arba savo salėse, arba bažnyčiose, arba kultūrnamiuose (mažesniuose miestuose), juk ir lauke galima, nes orai gražūs. o kur rugsėjo pirmą susirenka visa mokykla? ten ir atestatus įsiteikite. kadaise patys puošėm salę žalumynais iš savų darželių ir laukų, visi tilpom ir šventinei puotai mokyklos salėje. ir vaišes pasirengėm, ir linksma buvo...ir nuo to baliaus prašmatnumo ateinantys metai gražesni gi netapo...o dabar kai mano vaikas baiginės mokyklą, tai jeigu tėvai nežinos kur pinigus padėt, tai mes iš vis pasiimsim atestatą iš raštinės ir viso gero. nesuprantu aš tų visokių snobiškų puotų išplešiant sunkiai uždirbtus grąšius iš visų. ne visi turi. deja...

1
2018-05-17 15:14
78.58.168.165 LTU

160 prie ko te Vilon

jai atestato reikia Maljorkoje,taip kad ,batrakai raivykites.,,super mama,,.

1
2018-05-17 13:32
78.158.5.30 LTU

159 INFORMACIJA

atrodo, kad Daiva ATSISAKO NEMOKAMAI atsiimti atestatą mokyklos aktų salėje. Jai reikia VILONO:)))

4
2018-05-17 13:28
78.158.5.30 LTU

158 Miela Daiva

Atsiimkit atestatą mokykloje, juk vadovybė taip ir siūlo! Tegul švenčia kiti kas kur nori, negi reguliuosit. Suorganizuosit normalią šventę, o jei sakot, kad čia "tėvų nuomonė", tai prie Jūsų prisijungs dag kas. Liks keli "oligarchai" tam restorene, bet ar Jums dėl to skauda, patys kalti. Turėsit gražią šventę, ir nemokamai. Neskaičiuokit svetimų pinigų, žiūrėkit savo. O iš spalio revoliucijos , kai prieš turtingesnius su šakėm, žinom kas gavosi. Ir į Sibirą vežė darbštesnius, turtingesnius... keista, kad yra ir tokio tipo komentatorių... Nekreipkite dėmesio ir nemokėkite, išleistuvės tik vienos, rūpinkitės savo vaiku (ir kitais, juk rašot, kad tokių yra daug). Sėkmės organizuojant normalias išleistuves.

5
2018-05-17 12:57
78.58.247.203 LTU

157 Tikiuosi,

teisėsauga užtikrins, kad tuose kabakuose, kur jie švęs, nebūtų vartojamas alkoholis? Taip pat kabakams, kur neturintys 20 vartoja alkoholį turi būti atimta licencija!

0
2018-05-17 12:51
86.38.251.137 LTU

156 Juokas

Pernai.dukra baige atsieme diploma.kuris berods kainavo 8 eurus.ir isvyko su artimaisiais .ir kas nori draugauja.susibega karts nuo karto.na o jei tevai nori pagerimo tai tegu moka.juk cia neprivaloma.cia net ne vaiku ismislas o tevu.

0
2018-05-17 12:26
78.57.195.159 LTU

155 Tik mokyklai 2

Ir dar: kodel viska samdot- juk galima daug kur sutaupyti! Kam samdyti žmones uz kuriuos reikia permokėti ? Pvz.: balionai: ar negali vienas ar pora tėvelių nuvažiuoti ir patys užsakyti bei parvežti helį ir balionus ir duoti grupelei dvyliktokų juos pripildyti heliu ir papuošti salę? Sutaupysit minimum puse kainos. Maistas- nuvažiuoti tiesiai pas tiekėją kitiems keliems tėveliams ir ten suderinti ( koks tevelis tikrai turi kokį autobusiuka autobusiuką ir galetu atvežti) ir t.t. Bet ne- niekas nenori nei piršto pajudinti, kad pataupyti! Pati organizavau savo vestuves, vaikų šventes, kitus balius ir matau, kad cia kainos išpūstos, nes reikia sumokėti tarpininkavimo mokestį- bagoti esat!

1
2018-05-17 12:13
78.57.195.159 LTU

154 Tik mokykloj

Aš būčiau tik už tai, kad gauti atestatą mokykloj- juk paskutinį kartą ten būni! Prie ko čia kažkokia svetima salė? Balius suprantu , bet ne atestatai. Nėra vietoj aktų salėj? Gal yra sporto salė ar kiemas. Juk ne pirmą karyą daro, kad nesugalvotų kur daugiau sutalpinti zmoniu. Keista ir liūdna, kad mokykla nori nusimesti šita organizavimą ant tėvų pečių ir ju pinigų. As manau mokykla net turėtų neleisti to daryti kitur- juk tai mokyklos atestatas- tai ir turi gauti mokykloje!

1
2018-05-17 11:53
78.61.235.231 LTU

153 Tiesa

Aš manau, kad mokyklos direktorė yra susijusi su šia istorija. Per praeitų metų mokyklos klasių tėvų pirmininkų susirinkimą direktorė paprašė pasilikti abiturientų klasių atstovus ir tartis dėl abiturientų išleistyvių organizavimo. Akivaizdu, kad direktorė leido tėvams suprasti, kad atestatų įteikimo mokykla neorganizuos. Mokyklos salė labai maža, joje netilpų net 100 mokinių, bet mokykla turi galimybę pasamdyti kitą erdvę atestatų įteikimui, bet šios pareigos vengia. Vėliau direktorė tėvams pasakė, kad gali atestatus įteikti kiekvienai klasei atskirai, dalyvaujant tik mokiniams... Taigi, žuvis pūva nuo galvos. Ar ne laikas būtų keisti direktorę ?

3
2018-05-17 11:37
89.116.115.253 LTU

152 nu čia dabar?

Juokas pro ašaras :D Rašo čia vienas komentatorius, kad problemos neva tai pačioje Daivoje- išsiputė kaip koks kalakutas,nes neva priklauso kažkokiai partijai ir nachaliavai sumąstė pavalgyti eilinėje abiturientų šventėje, o dar ir sumaišti sukėlė, skandalą :D Bobinčius, kur nėra jokio racionalumo ir tik noras pasipuikuoti savo pakedentomis plunksnomis ir pasirodyti vienos prieš kitas, pasipudravusios nosytes ir pasikvepinusios pigiais kvepalais... Lai jaunimas švenčia kur nori, su kuo nori ir kaip nori po oficialios dalies mokykloje, prie ko čia tėvelių rietenos, ką? Primenu, alkoholis - nuo 20 metų : D

0
2018-05-17 11:23
46.251.33.61 LTU

151 Alex

Tarpukario metu nebuvo Europoje baisesnės betvarkės kaip smetoninė Lietuva.Bet ,net ir joje,mokyklos baigimo atestatai būdavo įteikiami mokymo įstaigoje aktų salėje be jokių rinkliavų.Atestatai būdavo įteikiami tokiu eiliškumu ,kuris priklausė nuo mokymosi rezultatų.Kas čia neaiškaus?Pagal LR Konstituciją -mokslas yra nemokamas.Mokslas ,neįteikus baigimo atestato, nėra išbaigtinis.Tai kokią teisę turi mokyklų administracija aiškinti,kad jie įteikimo ceremonijos neorganizuoja?Mano supratimu-neužbaigia mokymo kurso pilnumoje?Tokiu atveju tokius administracijos atstovus reikia bausti LR numatytais įstatymais ,kaip savo pareigos neatlikimą.

3
2018-05-17 11:19
86.38.184.195 LTU

150 Man rodosi,

kad butu teisingiausia pasamdyti kokiu bicu buri su beisbolkem,ir sukvietus ta "organizacini komiteta" ,tipo pasitarimui, gerai atbarabaninti sonkaulius,kad maza nepasirodytu. Tada ir kitiems grobuonims praeis noras plesikauti..... ox sukos,tokiu nekenciu.....

4
2018-05-17 11:15
89.116.115.253 LTU

149 pataisymas

Alex, yra ir privačių mokyklų Lietuvoje. Kad ir ta Tarptautinė Amerikos mokykla, kur mokosi ambasadorių ir verslininkų vaikai, 'elito' atžalos...Mokslas tenai seniau litais buvo 40 tūkstančių metams, dabar gal tiek pat eurais, nežinau.

0
2018-05-17 11:12
78.158.5.30 LTU

148 to ALEX

Mokykla ir sutinka ir kviecia iteikti nemokamai, bet MOKYKLOJE. Tik DAIVA nenori mokykloje, nori VILONE, ir uz dyka.

2
2018-05-17 11:09
46.251.33.61 LTU

147 alex

Pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją mokslas yra nemokamas.Todėl kiekvienos mokyklos administracija privalo,remiantis šia nuostata, surengti mokyklos baigimo atestatų į teikimo ceremoniją mokyklos salėje ar kitoje aplinkoje mokyklos teritorijoje.Bet kokia pinigine išraiška rinkliava yra antikonstitucinė ir pažeidžia moksleivių ,kaip LR piliečių,teises.Aš nesuprantu nuo kada nuo mokyklų vadovų nuimta pareiga- vykdyti Konstitucinius įpareigojimus.Vėliau ,nors ir ant Birutės kalno tegul važiuoja švęsti.Bet irgi -tik laisva valia ir visiems sutinkant.Bet Konstitucinė teisė gauti atestatą,nesudarinėjant jokių kliūčių jų atsiėmimui turi būti įvykdyti.Ir tai turi būti atlikta vadovaujant mokyklos administracijai už mokymo įstaigos lėšas.Viskas ką reikia visiems žinoti tai yra LR konstitucinė nuostata-LR mokslas yra nemokamas ir atestatai ir diplomai turi būti įteigti mokymo įstaigose už valstybės lėšas.Bet kokia rinkliava turi būti baudžiama įstatymu.

1
2018-05-17 11:05
78.158.5.30 LTU

146 Dauguma piktinasi

Kad svente NE MOKYKLOJE, bet juk mokyklos administracija ir siule svente mokykloje! O jei kas nors nori sventes NE MOKYKLOJE, kodel reiktu drausti? Skaitykite, mokykla sutinka atestatus iteikti mokykloje, o kas nori - kitoje vietoje (kad ir Vilone). Kas nori, svencia VILONE, kas nori - mokykloje! Jokio reketo! Atrodo, kad reketas cia tik is Daivos puses - svesti mokykloje ji nenori, nori kad niekas nesvestu VILONE, ir cia tik jos vienos nuomone. Buna gyvenime skandalistu, kad tik palot... Buna zmoniu, kurie galvoja, kad jei jau partijai priklauso, po seima pasivaiksto, tai viska jiems duok uz dyka, gal iprate... VISI MOKYKLOJE ZINO, KAS YRA "DAIVA", nes ji tokia yra VIENA, jokia cia "tevu nuomone". Mokykla puiki, bendruomeniska, tevai ir vaikai KARTU organizuoja svente, o tokios Daivos vietoj pagalbos uzsiima skandalais ir vaiku bei tevu siurpinimu.

7
2018-05-17 10:50
46.251.33.61 LTU

145 alex

Kodėl Lietuvoje ir vėl kaip ne visame pasaulyje.Kodėl nėra privačių mokyklų,kuriose mokytūųsi turtingųjų vaikai ir patys išlaikytų mokyklą.Dabar Gabrielis Landsbergis su žmona už dyka ir valstybinais pinigais pristeigia darželių mokyklų,bet vistiek ten už viską sumoka netutinga tautos dalis.Kodėl tokiems,kaip Juknevičienė,Landsbergis ir kitiems neįsteigus mokyklų kur būtų mokamas mokslas?Ir tada ,nors ir po miljoną renka išleistuvėms.Kaip čia Lietuvoje taip viskas miglotai ir neaiškiai vyksta viskas?Nei iš šio ,nei iš to,kad atestatą atsiimti reikia mokėti?Neaiškiu keliu dingo nemokami valstybės išlaikomi darželiai.Gal ,kad komunistinė gauja kaip vogė taip ir vagia?Kad Prezidentė iš TSKP partijos dar neišstojusi tebėra ar ,kad ji sava chėbra?Atestatų įteikiamas turi vykti mokyklos salėje ir nemokamai.Visi kiti išgalvojmai yra antikonstituciniai ir už juos turi būti baudžiama,nes LR mokslas yra nemokamas.

2
2018-05-17 10:50
90.142.181.165 LTU

144 Pritariu 138

Mes savo išleistuves šventėme mokyklos aktų salėje.Visos apsivilkome naujai pasisiuvusios sukneles. Mamos pačios pagamino maisto,iškepė po tortą.Ir buvo labai smagu.Be jokių tėvų tik auklėtoja,be jokio gėrimo.Sutikome patekančią saulę ir išsiskirstėme atsisveikinome su mokykla auklėtoja , vienas su kitu. Nereikėjo jokių pinigų jokių prabangių salių .Visi įstojome kur norėjome mokytis.Nors jau praėjo nuo mokyklos baigimo 50 metų,bet mokyklą prisimename ,kaip gražiausius savo gyvenimo metus. o dabar tik baliai ,pinigų rinkliavos,skirstymas pagal turtą,Absurdas ir daugiau nieko. Tuos išleistus pinigus palikite vaikams,nes jų reikės mokantis ,jų pragyvenimui. Tuštybės ir paradai nereikalingi.Kaip žmonės uždirbs visi tiek, kiek galės gyventi normaliai ir neskaičiuoti,gal tada ir galės tokia prabanga didžiuotis.

1
2018-05-17 09:56
78.61.124.106 LTU

143 Jo

Gėda skaityti apie administracijos pozicijà šiuo klausimu! Tai neprofesionalu! Kas dedasi mokykloje su jos mokiniais - tai ir administracijos reikalas! Ir išleistuvės , ir atestatú įteikimas! Keistas atsiribojimas! Pritariu visiems, kurie mano , kad puotos maro metu tikrai nereikia! Kiekvienas lai švenčia, kaip išmano, bet neprievartauti žmoniú su tokiom sumom!

1
2018-05-17 09:54
193.219.133.25 LTU

142 pastebejimas

tik kvailiai gali tokias sumas moketi. nereik pasiduot tu provincialu suvokimui, kad viskas yra dideli pinigai ir pompastika. kuo blogai gaut atestata mokykloje? o pati sventes nuotaika priklauso nuo visai kitu dalyku, ne nuo brangiu organizavimo kastu.

0
2018-05-17 09:45
89.116.115.253 LTU

141 140-am

Niekada nepasikeis mūsų mentalitetas ir manau, kuo toliau, tuo gražiau bus... Viskas turtingų žmonių rankose- jie vadovauja paradui ir tuštybės mugei. Jei gyvenime nesi buvęs Kanaruose, nevairuoji Ferario ir neturi prabangių apartamentų tai mums nėra apie ką ir kalbėtis... Toks dabar supratimas ir kas baisiausia- tokiai tuštybei dega žalia šviesa :D

0