Jis vos prieš keletą dienų sužinojo, kad su banku sudaryta jo sutartis nutraukta, o draudiminiam įvykiui neįvykus, visi sumokėti pinigai nebus grąžinti.
Vyriškis sako, kad prieš dešimtmetį paslaugą pasiūliusi ir sutartį pristačiusi konsultantė jam nepaaiškino visų jos sąlygų.
„O dabar jau tokia draudimo rūšis nebegalioja, bankas indėlių negrąžins, nesvarbu, kad draudiminio įvykio nebuvo, o įmokas mokėjau“, – pyko vyras.
Kaip pasakojo Artūras, prieš dešimt metų „Swedbank“ banko konsultantė vyrą įtikino apdrausti šeimos pajamas. Buvo sutarta, kad įmokos sudarys 30 litų per mėnesį, o jei nutiktų nelaimė, mirties atveju šeima gaus 40 tūkst. litų.
Nelaimė nenutiko, tačiau tiek metų mokėjus bankui, įdomybės Artūrui prasidėjo visai neseniai.
„Šiemet pastebėjau, kad nebenuskaito įmokų. Paskambinau į banką, o ten saldžiu balseliu mergelė maloniai paaiškino, kad toks draudimas galiojo tik iki man sukako 55 metai, ir labai tenka apgailestauti, kad iki to laiko šeimai neteko pasinaudoti draudimo išmoka, nes neapdairiai leidau sau pergyventi šią ribą“, – ironizuodamas sakė jis.
Šiandien Artūrui pikta, kad po 10 metų įmokų mokėjimo, jis nebuvo informuotas apie visas sutarties sąlygas. Pavyzdžiui, kad draudimas galios tik iki jam sueis 55-eri, o įmokos, draudiminiam įvykiui nenutikus, nebus grąžintos.
„Man ta prieš dešimt metų pajamų draudimo paslaugą įpiršusi mergelė neaiškino nieko, kad jis galios tik iki 55 metų, sąlygų visų gal ir neįsiskaičiau, nors lyg skaičiau“, – šiandien apgailestavo vyras.
Susisiekus su „Swedbank“ atstovu spaudai Sauliumi Abraškevičiumi, jis sakė konkrečios sutarties, susijusios su klientų detalėmis, komentuoti negalintis.
Tačiau visgi patikino, kad visos draudimo sąlygos, o, taip pat ir sutarties galiojimo terminas, yra nurodyti sutartyje, kurią klientas pasirašė.