Vartotojams prekių nepristatančiai bendrovei skirta bauda

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė piniginę baudą bendrovei „Jasaja LT" - bendrovė nepristatė vartotojams internetu užsakytų prekių.

Nuo pernai spalio VVTAT išnagrinėjo daugiau nei 10 vartotojų prašymų dėl „Jasaja LT“ valdomoje elektroninėje parduotuvėje www.yasaya.lt užsakytų, tačiau vartotojams nepristatytų prekių, dalies vartotojų prašymai šiuo metu dar nagrinėjami. <br>MKT nuotr.
Nuo pernai spalio VVTAT išnagrinėjo daugiau nei 10 vartotojų prašymų dėl „Jasaja LT“ valdomoje elektroninėje parduotuvėje www.yasaya.lt užsakytų, tačiau vartotojams nepristatytų prekių, dalies vartotojų prašymai šiuo metu dar nagrinėjami. <br>MKT nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 25, 2019, 10:43 AM

Nuo pernai spalio VVTAT išnagrinėjo daugiau nei 10 vartotojų prašymų dėl „Jasaja LT" valdomoje elektroninėje parduotuvėje www.yasaya.lt užsakytų, tačiau vartotojams nepristatytų prekių, dalies vartotojų prašymai šiuo metu dar nagrinėjami.

Prašymuose VVTAT vartotojai nurodė, kad minėtoje elektroninėje parduotuvėje įsigijo japoniškų sauskelnių, tačiau negavo nei užsakytų prekių, nei už prekes iš anksto sumokėtų pinigų. Į VVTAT prašymus pateikti motyvuotus paaiškinimus, bendrovė atsakymų neteikė, teigia tarnyba.

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, "Jasaja LT" skirta 796 eurų bauda. Pažymima, kad vartotojų prašymai VVTAT komisijos nutarimu buvo patenkinti ir bendrovė įpareigota grąžinti vartotojams iš anksto už prekes sumokėtus pinigus.

VVTAT primena, kad 2018 m. spalį už analogiškus pažeidimus jau buvo skirtos sankcijos internetinę parduotuvę www.akcijatau.lt valdančiai bendrovei „Akcija Tau" (gauta apie 30 vartotojų prašymų) ir www.svajoniuspinta.lt valdančiai „Vikvaldos prekybai" (gauta daugiau nei 100 vartotojų prašymų). Sutartinių įsipareigojimų nevykdžiusioms ir pinigų už užsakytas prekes negrąžinusioms bendrovėms tarnybos komisijos sprendimu buvo skirtos 796 eurų baudos, o bendrovės įpareigotos įvykdyti vartotojų prašymuose keliamus reikalavimus ir grąžinti vartotojams iš anksto sumokėtus pinigus.

Siekiant išvengti panašių situacijų, VVTAT ragina vartotojus visada iš anksto tikrinti atsiliepimus apie elektroninę parduotuvę, iš kurios ketinama pirkti. Taip pat, jeigu yra galimybė pinigus mokėti atsiimant prekes, rinktis tokį atsiskaitymo būdą.

VVTAT atkreipia dėmesį, kad vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis, pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos (jeigu šalys nesusitaria kitaip) pristatyti prekes vartotojui. Jeigu pardavėjas per nustatytą terminą prekių nepristato, vartotojas pirmiausia turi raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimą. Jei per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo raštiško kreipimosi gavimo dienos pardavėjas nepateikia vartotojui motyvuoto atsakymo arba atsisako vykdyti vartotojo reikalavimą - vartotojas turi teisę kreiptis į Tarnybą dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) ginčų nagrinėjimo tvarka.

Tarnybos komisijos nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo įteikimo dienos gali būti skundžiamas teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.