Banko laiškas sunervino senjorą: „Iš pensininkų lupa pinigus už nieką“

Įsitikinęs, kad 5 metus nenaudotos dvi banko sąskaitos jau seniai uždarytos ir nebeegzistuoja, pensininkas Vilimantas pasakojo labai nustebęs, kai po šitiek laiko savo pašto dėžutėje išvydo „Swedbank“ siųstą laišką.

Pasak „Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus, sąskaitos aptarnavimo mokesčiai, kaip skola, paprasčiausiai nesikaupia.<br>D.Umbraso nuotr.
Pasak „Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus, sąskaitos aptarnavimo mokesčiai, kaip skola, paprasčiausiai nesikaupia.<br>D.Umbraso nuotr.
Pasak „Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus, sąskaitos aptarnavimo mokesčiai, kaip skola, paprasčiausiai nesikaupia.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasak „Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus, sąskaitos aptarnavimo mokesčiai, kaip skola, paprasčiausiai nesikaupia.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 10, 2019, 1:36 PM, atnaujinta Feb 10, 2019, 4:38 PM

Jame, kaip sakė vyras, raginimas atvykti į padalinį, o ten nuvykus – mokestis. Nors vyras sakė, kad šis mokestis – už penketą metų banko administruotas jo sąskaitas, pats bankas tokią informaciją neigia.

Pasak „Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus, sąskaitos aptarnavimo mokesčiai, kaip skola, paprasčiausiai nesikaupia.

Žadėjo, kad uždarys

Į lrytas.lt kreipęsis Vilimantas sakė negalintis patikėti, kad po penkerių metų nesinaudojimo banko sąskaitomis jos vis dar buvo aktyvios.

„Banko darbuotojai mane ir žmoną tikino, kad jei laikui bėgant sąskaitomis nebus naudojamasi, jos bus anuliuotos“, – guodėsi jis ir aiškino, kad visą tą laiką sąskaitose švilpavo vėjai ir jos buvo neliečiamos.

Atvykus į banko padalinį vyro laukė ne mažesnė staigmena. Anot jo, jis bankui dar turėjo sumokėti 15 eurų. Kaip teigė, už tai, kad jo sąskaitos visą šį laiką buvo administruojamos.

„Nesuprantu, kodėl iš pensininkų reikia lupti pinigus už nieką. Tuo labiau, kad mums buvo pasakyta, kad jei nieko nebus daroma kelis metus, jos bus anuliuotos.

Jeigu taip daroma visiems pensininkams, bankai taip susirenka nemažai pinigų“, – pyko vyras.

Skola nesikaupia

„Swedbank“ atstovas spaudai S.Abraškevičius teigė konkrečios situacijos negalintis komentuoti laikydamasis kliento duomenų apsaugos principų, tačiau aiškino, kad jei klientas yra skolingas valstybės institucijoms, pavyzdžiui VMI, Sodrai ar antstoliams, sąskaitos automatiškai uždaromos būti negali.

Jo teigimu, ne mažiau svarbu tai, kad sąskaitos aptarnavimo mokesčiai banke kaip skola nesikaupia.

„Tai reiškia, kad jeigu sąskaita yra tuščia, įsiskolinimas už jos aptarnavimą nedidėja“, – komentavo atstovas spaudai.

Kaip informavo, banko iniciatyva sąskaitos gali būti uždaromos, jei, pavyzdžiui, ilgą laiką (virš 1 metų) yra nedengiami paskoliniai įsipareigojimai arba kai likutis sąskaitoje yra 0 Eur ir daugiau nei 1 metus sąskaitoje nebuvo atliekamos jokios operacijos.

„Bet kokiu atveju, klientas apie tai visada yra informuojamas“, – pabrėžė S.Abraškevičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.