„Praėjo lygiai dešimt metų nuo pirmosios „Jamam“. Pasikeitė daug kas – formatas, dalyvaujančių parduotuvių skaičius“, – sakė Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ Komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Pirmoji „Jamam“ akcija įvyko 2009 m. gegužę, tada joje dalyvavo 122 parduotuvės Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.
Pastaraisiais metais „Jamam“ akcijos vykdavo dvi dienas, penktadienį ir šeštadienį, jose tradiciškai dalyvauja daugiau nei 800 „Akropoliuose“ įsikūrusių parduotuvių, o su nuolaidomis apsiperka daugiau nei 400 tūkst. žmonių.
Šiemet „Jamam“ vyks dar ilgiau – tris dienas. Anot D.Mertino, medžioti nuolaidų atvyksta pirkėjai iš kaimyninių valstybių, daug mažesnių Lietuvos miestų gyventojų vyksta į artimiausią „Akropolį“.
„Todėl nusprendėme, kad „Jamam“ diena palaipsniui turi virsti į „Jamam“ savaitgalį. Pirkėjams taip daug patogiau planuotis laiką, patogiau privažiuoti ir apsipirkti“, – sakė D.Mertinas.
Akcijos dienomis prekybos ir pramogų centruose veikiančios parduotuvės dirbs įprastu grafiku.