„Dabar galvojama apie tuos mažiausiai taršius automobilius, 130 g/km (anglies dvideginio – BNS). Mokestis būtų sumokamas tuo metu, kai praeini techninę apžiūrą. Po to yra progresinis mokestis, priklausomai nuo to, koks yra CO2 didėjimas. Pavyzdžiui, jeigu yra 135 gramai, pagal koeficientą papildomai susimoki 2,5 euro“, – portalo delfi.lt laidoje sakė Arminas Mockevičius.
Pasak kanclerio, 130 gramų CO2 kilometrui teršimo kartelė pasirinkta remiantis mokslininkų rekomendacijomis.
„Dabar yra pradinis etapas, bet jeigu pasirinktume, tarkime, 85, tada apmokestintume beveik visus automobilius“, – pripažino kancleris.
Jis teigė, kad konkretūs sprendimai dėl apmokestinimo dar nepriimti.
Primename, kad laikinasis premjeras Saulius Skvernelis praėjusią savaitę teigė, jog svarstoma įvesti taršių automobilių ir nekilnojamojo turto mokesčius. Tarptautinės organizacijos ne vienerius metus Lietuvai siūlo įvesti taršių transporto priemonių mokesčius.