„Pirmadienį po programėlės atnaujinimo pradėjau ten nieko nerasti ir pastebėjau, kad nerodo mano paskolos likučio. Ieškojau, kur, kas, kokioje vietoje...
Anksčiau paspaudus skiltį „Kreditai/lizingas“ buvo rodomas paskolos likutis, o dabar nėra. Šiandien patikrinau, pakeitė ir naršyklės puslapį, labai nepatogu ten viskas. O kai nueini per naršyklę į kreditus, deja, bet ten jau rodo skolelę“, – pasakojo į lrytas.lt portalą kreipęsis vilnietis.
SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė sako, kad dėl techninių priežasčių pakeitus SEB banko IT platformą šiuo metu mobiliojoje programėlėje nėra rodoma kreditų ir lizingo informacija, ir žadėjo, kad šią informaciją klientai vėl galės matyti artimiausiu metu.
„Šiuo metu kredito informaciją galima pasitikrinti prisijungus prie SEB interneto banko: pagrindiniame meniu pasirinkus „Kreditai ir lizingas“ > „Mano kreditai“ galima matyti kredito sutartį, mokėjimo grafiką, artimiausią mokėjimą ir kitą informaciją. Taip pat interneto banke pradinio lango apačioje paspaudus mygtuką „Pagrindinio puslapio nustatymai“ galima pasirinkti, kad kreditų informacija būtų rodoma ir pirmame interneto banko lange.
Įdiegę naują IT platformą, atnaujinome ir interneto banką – jo dizainą ir dalį funkcijų. Natūralu, kad po pokyčių klientams gali kilti įvairių klausimų, reikia laiko priprasti prie pasikeitimų.
Todėl esame parengę išsamią informaciją, kaip naudotis pakeistomis interneto banko funkcijomis. Šią informaciją klientai gali rasti SEB interneto svetainėje“, – lrytas.lt komentavo I. Dauguvietytė-Daskevičienė.