Išaiškino, kas gali tikėtis atsiskaitymo už šilumą lengvatų

Pradėję sulaukti gyventojų pranešimų apie sunkumus atsiskaitant už karštą vandenį ir šilumą, suvartotą karantino laikotarpiu, šilumos tiekėjai primena, kad neeiliniu laikotarpiu laikini mokėjimų išskaidymai įmanomi, tačiau tik individualiais atvejais ir dokumentais pagrindžiant reikšmingą pajamų sumažėjimą.

Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>P.Mantauto nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>P.Mantauto nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>kiti
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>kiti
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>T.Bauro nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>T.Bauro nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Balkūno nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>V.Balkūno nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kiekvieną pajamų dėl pandemijos netekusį klientą įmonės vertina individualiai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

2020-03-25 10:08, atnaujinta 2020-03-25 10:11

„Įmonės pasirengusios ieškoti bendrų sprendimo būdų su gyventojais, kurie iki karantino tvarkingai mokėjo už paslaugas, bet karantino metu susidūrė su sudėtinga finansine būkle.

Todėl karantino metu pajamų netekusius gyventojus kviečiame iš anksto su savo miestu šilumos tiekėju pasidalinti nuogąstavimais dėl ateities mokėjimų bei geranoriškai susitarti dėl individualaus mokėjimų grafiko“, – ragino Lietuvos šilumos tiekėjų asociacijos vadovas Valdas Lukoševičius.

Kiekvieną pajamų netekusį klientą įmonės vertina individualiai. Todėl į šilumos tiekėjus kviečiami kreiptis tik tie asmenys, kuriems pagalba iš tiesų reikalinga. Tai netekę darbo, išėję neapmokamų atostogų žmonės, taip pat tie, kuriems dėl karantino paskelbta prastova, negali užsiimti individualia veikla ir dėl to negauna pajamų.

Lengvatos nėra taikomos automatiškai, o jas pritaikyti reikalingi dokumentai apie darbo ar didžiosios dalies pajamų netekimą. Mokėjimų išskaidymai ar atidėjimai galimi tik mokėjimams už karantino laikotarpiu suvartotą šilumą ar karštą vandenį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.