Pradeda veikti greita pinigų pervedimo sistema – pakaks žinoti gavėjo telefono numerį

Dviejų didžiausių Lietuvos bankų SEB ir „Swedbank“ klientai jau gali naudotis itin greitais ir patogiais mokėjimais – lėšas pervesti į kitą banką vien žinodami pinigų gavėjo telefono numerį. Tokiai paslaugai kelią atvėrė Lietuvos banko sukurta ir valdoma telefono numerio susiejimo su mokėjimo sąskaitos numeriu sistema. Ji yra atvira ir naujiems dalyviams – mokėjimo paslaugų teikėjams.

SEB ir „Swedbank“ klientai jau gali lėšas pervesti į kitą banką vien žinodami pinigų gavėjo telefono numerį.<br>M.Patašiaus nuotr.
SEB ir „Swedbank“ klientai jau gali lėšas pervesti į kitą banką vien žinodami pinigų gavėjo telefono numerį.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 24, 2020, 11:01 AM, atnaujinta Apr 24, 2020, 11:02 AM

„Ši galimybė leis dar geriau panaudoti momentinių mokėjimų privalumus. Tokie pervedimai yra puiki alternatyva atsiskaitymams grynaisiais pinigais, nes leis sumokėti čia ir dabar bet kuriuo paros metu vienu ekrano prilietimu – lėšos iš karto įkris į gavėjo sąskaitą“, – sako Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas.

Jis pabrėžia, kad mokėjimai pagal telefono numerį galėtų būti naudingi ir verslui, ypač smulkiajam. „Mokėjimo pagal telefono numerį paslaugai nereikia jokių papildomų investicijų ir ji galėtų būti puiki alternatyva kitoms atsiskaitymo priemonėms, pavyzdžiui, mažose parduotuvėse, kirpyklose ar pan.“, – teigia Lietuvos banko atstovas.

Tikimasi, kad bankai įvertins šią galimybę ir netolimoje ateityje pritaikys paslaugą verslo poreikiams.

„SEB klientai įprastai per mėnesį atlieka beveik 84 tūkst. mokėjimų pagal telefono numerį kitiems SEB programėlės naudotojams. Išplėtę funkcijas ir sudarę galimybę pervesti pinigus pagal telefono numerį ir į kitą banką, savo klientams suteiksime itin patogią paslaugą. Prieš kelias savaites pirmieji Lietuvoje prisijungėme prie specialios Lietuvos banko infrastruktūros, leidžiančios susieti telefono numerį su savo banko sąskaita, ir matome, kad klientai aktyviai sieja savo telefono numerį su sąskaita ir laukia šios paslaugos“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

„Vis daugiau gyventojų išmanusis telefonas tampa pirmine priemone finansiniams reikalams tvarkyti – kasdien tūkstančiai „Swedbank“ programėlės naudotojų už prekes ir paslaugas atsiskaito bekontakčiu būdu mobiliuoju telefonu ar išmaniaisiais laikrodžiais, naudojasi „Apple Pay“ paslauga. Lietuvos bankui sukūrus sistemą, kuri leidžia atlikti pervedimus pagal telefono numerį, vartotojams bus dar patogiau. Nuo šiol, norint pervesti pinigų draugams ar artimiesiems, nereikės įvedinėti sąskaitos numerio – užteks žinoti tik gavėjo telefono numerį. Kartu žmonėms sumažės poreikis nešiotis grynųjų pinigų“, – teigia Pavelas Ladziato, „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovas.

Norėdamas naudotis pervedimų pagal telefono numerį paslauga, vartotojas turės banko mobiliojoje programėlėje duoti sutikimą susieti savo telefono numerį su pasirinkta sąskaita. Į šią sąskaitą jis gaus mokėjimus iš kitų paslaugos naudotojų. Pinigams pervesti tereikės pasirinkti mobiliojoje programėlėje gavėją iš kontaktų sąrašo arba suvesti lėšų gavėjo telefono numerį. Pervedimas bus galimas, jeigu gavėjas taip pat bus susiejęs savo telefono numerį su sąskaita.

Besinaudojantiems mokėjimo paslaugų krepšeliais, į kuriuos įskaičiuojami ir pavedimai, pervedimai pagal telefono numerį papildomai nekainuos. Kitiems klientams šių pervedimų kaina bus tokia pati kaip ir vietinių pervedimų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.