Vilnietis Regimantas penktadienį ryte nesėkmingai tris kartus mėgino prisijungti prie „Mano VMI“ sistemos.
„Norėjau prisijungti prie „Mano VMI“ ir nepavyko to padaryti kelis kartus. Galiausiai bandžiau paskambinti jų trumpuoju telefonu. Ironiška – iš pradžių išgirdau įrašytą pranešimą su pasiūlymu prisijungti prie paslaugų internetu, tačiau ji neveikia!
Nepavyko susisiekti ir su specialistais – gal dėl didelių perkrovų. Taigi iki šiol negaliu pasinaudoti jų paslaugomis“, – naujienų portalui lrytas.lt rašė Regimantas.
VMI atstovė spaudai Rūta Asadauskaitė lrytas.lt teigė, kad sistema sutriko dėl didelės apkrovos.
„Dėl didelės apkrovos ne visi laiku gali prisijungti – stebimas tam tikras sutrikimas dėl didelės apkrovos. Šitą problemą žinome ir sprendžiame šiuo metu“, – sakė R.Asadauskaitė.