Dosnus „Juodojo penktadienio“ savaitgalis – išlaidomis pamaitino virtualias parduotuves

„Juodasis penktadienis“, viena didžiausių išpardavimo akcijų visame Vakarų pasaulyje, šiemet dėl COVID-19 telkėsi internete. Susibūrimų fizinėse parduotuvėse vengę pirkėjai plūdo į Baltijos šalių e. parduotuves, kuriose per praėjusį savaitgalį išleido du kartus daugiau nei 2019 m. paskutinį lapkričio savaitgalį. Taip skaičiuoja „Paysera LT“, mokėjimų operatorius, padedantis surinkti pirkėjų e. mokėjimus didžiojoje dalyje Lietuvos e. parduotuvių.

Susibūrimų įprastinėse parduotuvėse vengę pirkėjai plūdo į e. parduotuves ir jose smarkiai paišlaidavo.<br> T.Bauro nuotr.
Susibūrimų įprastinėse parduotuvėse vengę pirkėjai plūdo į e. parduotuves ir jose smarkiai paišlaidavo.<br> T.Bauro nuotr.
Pasak V.Morkūno, šuolį nulėmė COVID-19 paskatintas perėjimas prie e. prekybos ir e. mokėjimų.<br> Organizatorių nuotr. 
Pasak V.Morkūno, šuolį nulėmė COVID-19 paskatintas perėjimas prie e. prekybos ir e. mokėjimų.<br> Organizatorių nuotr. 
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 30, 2020, 1:48 PM

Finansinių technologijų bendrovės teigimu, skaičiuojant tik vienos dienos – praėjusio penktadienio – duomenis, apsipirkimų skaičius e. parduotuvėse, palyginti su tipinės dienos pirkimais, išaugo beveik triskart. Palyginti su ankstesnės savaitės penktadieniu, apsipirkimų srautas buvo dvigubai didesnis. 

Prognozuojamas buvo maždaug 1,5 karto sieksiantis savaitinis e. komercijos augimas.

Pasak Vytenio Morkūno, „Paysera LT“ generalinio direktoriaus, bendrą šuolį e. prekybos eilutėse nulėmė COVID-19 paskatintas perėjimas prie e. prekybos ir e. mokėjimų.

„Nors kalendorinio „Juodojo penktadienio“ išpardavimai vyksta paskutinėmis lapkričio dienomis, tačiau šiemet nemažai Baltijos šalių prekybininkų „Juodąjį penktadienį“ įvairiomis akcijomis pradėjo likus savaitei iki tikrosios datos. Ir tai pasiteisino.

Gyvendami naujienų apie COVID-19 fone, žmonės ieškojo gerų emocijų ir jas surado apsipirkdami. Įmonėms, kurios iki šiol turėjo tik fizines parduotuves, o internetu neprekiavo, pastarosios savaitės e. prekyboje galėjo sušvelninti pandemijos sukeltus padarinius jų verslui“, – sakė V.Morkūnas.

Pasak jo, dėl keliskart padidėjusio lankytojų srauto ir apkrovimo nemažai e. parduotuvių veikė lėčiau nei įprasta.

„Telia“ duomenys rodo, karantino metu žmonėms daugiau būnant namie, pirkiniams internetu dažniau naudojamas kompiuteris.

„Antrasis karantinas gerokai koreguoja įprastas apsipirkimo internete tendencijas: nuo spalio matome vis daugiau žmonių, kurie prekes įsigyja naudodamiesi ne išmaniuoju telefonu, o kompiuteriu. Peršasi išvada, kad tai visų pirma darbo iš namų pasekmė“, – sako Valdas Babravičius, „Telia“ e. prekybos vadovas.

E-prekybos grupė „Pigu“ praėjusį penktadienį skaičiavo rekordinius pardavimus. „Juodąjį penktadienį“ jos prekių pardavimas buvo beveik dvigubai didesnis nei pernai.

Praėjusį penktadienį pirkinių krepšeliuose vyravo mados prekės – apranga, avalynė ir aksesuarai, žaislai, smulki buitinė technika, mobilieji telefonai, kvepalai ir kosmetika, IT aksesuarai, vaikų ir kūdikių, sporto ir turizmo prekės, baldai.

Šiais metais, skirtingai nuo ankstesnių „juodųjų penktadienių“, klientai gausiau pirko higienos reikmenis ir įvairias apsaugos priemones, tokias kaip vienkartinės kaukės, skydeliai, dezinfekcinis skystis ir pan.

Mokėjimų operatoriaus duomenimis, pernykštį „Juodojo penktadienio“ savaitgalį pirkėjai Baltijos šalių e. parduotuvėse buvo išleidę apie 55 proc. daugiau nei 2018 m. paskutinį lapkričio savaitgalį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.