Pasipiktino Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: įstaiga tuščia, bet vis tiek reikalaujama registruotis telefonu

Nors Panevėžio teritorinė ligonių kasa, kaip ir kitos ligonių kasos, nuo liepos 1-osios grįžo prie gyventojų aptarnavimo gyvai, tačiau tokiu aptarnavimu panevėžietė Žaneta L. (pavardė redakcijai žinoma) nebuvo patenkinta. Moteris kreipėsi į šią įstaigą, tačiau jai buvo paaiškinta, kad ji privalėjo užsiregistruoti, o reikalingas dokumentas, kurio panevėžietė prašė, bus atiduotas tik po septynių dienų.

Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Panevėžietė nusivylė Teritorinės ligonių kasos aptarnavimu: reikiamo dokumento negavo, pasiūlė užsiregistruoti vizitui.<br>Rimvydo Ančerevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Raimonda Mikučionytė, www.jp.lt

2021-07-20 09:47

Aptarnavimas nepatiko

Panevėžietė naujienų portalui JP pasakojo, jog yra labai nepatenkinta Panevėžio TLK aptarnavimu.

„Puikiai suprantu, kad yra išankstinė registracija ir ji būtina norint išvengti eilių. Tačiau TLK – valstybinė įstaiga ir, kai matai, jog joje nėra nė vieno žmogaus ir, kai skambini į duris ir tik po penkių minučių iš kažkur atbėga darbuotoja, tokie dalykai nesuvokiami ir kyla klausimas, kam tada reikalinga registracija.

Bandžiau išsiaiškinti, koks yra užimtumas, ar daug lankytojų, atsakymo neišgirdau. Tačiau buvo paaiškinta, kad dokumentas, kurio man reikėjo, bus atiduotas tik po septynių dienų“, – pasakojo apsilankymo Panevėžio TLK subtilybes moteris.

Įstaigoje eilių nėra

Pasak Žanetos, dokumentas, kurio jai reikėjo – Europos sveikatos draudimo kortelė. Dokumentas buvo užpildytas internetu, o jį jau atsiimti reikėjo įstaigoje.

„Dokumentą internetu užpildė sūnus, o kadangi jis ne Panevėžyje, paprašė jį paimti. Papildomai pildyti nieko nereikėjo, tik atsiimti dokumentą. Jeigu užsisakai dokumentą internetu, suvoki, kad jį gali greitai atsiimti – tik belieka nueiti į įstaigą. Tačiau supratau, kad taip nėra. Atsiimti galėsiu tik po savaitės. Kas keisčiausia, kad įstaiga tuščia, nematyti nė vieno žmogaus, o aiškina, kad atsiimti iškart negalėsiu“, – susierzinusi pasakojo panevėžietė ir tęsė:

„Darbuotojai tada ir sakiau, kad galėtų įleisti ir atiduoti dokumentą, bet, išgirdau atsakymą, jog yra tvarka – išankstinė registracija. Esą tai padeda išvengti eilių. Paaiškino, kad dokumentą galėsiu atsiimti tik liepos 22 dieną, bet paskui nusileido ir terminą sutrumpino dviem dienom. Be to, negalėjau net patikrinti, ar sūnus dokumentą teisingai užpildė. Galioja asmens duomenų apsauga“.

Gyvos eilės nebuvo

Žaneta L. mano, kad negalima naudotis pandemija ir sako, kad valstybinė įstaiga turi tarnauti žmogui.

„Keistai atrodo paaiškinimai apie išankstinę registraciją. Esą taip sudaromos saugios sąlygos ir taip išvengiama eilių, kad klientams nereikėtų laukti gyvoje eilėje už durų. O tos gyvos eilės už Panevėžio TLK durų nebuvo – niekas nestovėjo nei lauke, nei viduje“, – stebėjosi aptarnavimu moteris.

Būtina registracija

Tuo tarpu Panevėžio TLK administravimo skyriaus vyriausioji specialistė Angelė Valentinavičienė aiškino, kad panevėžiečiai priimami tik pagal išankstinę registraciją.

„Dirba įstaiga pagal išankstinę registraciją ir toks sprendimas galioja jau ne pirmą dieną. Tai daroma todėl, kad žmonės nesiburiuotų iš anksto ir susiplanuotų laiką. Dauguma žmonių registruojasi. Šiuo atveju, informacijos apie dokumentą, ar teisingai jis užpildytas, teikti negalėjome, nes jį užpildė moters pilnametis sūnus – galioja asmens duomenų apsauga“, – sakė A.Valentinavičienė.

Gali atiduoti

Pasak įstaigos specialistės, nors atrodo, jog TLK patalpos tuščios, tai nereiškia, kad specialistai nedirba.

„Tuo metu, kai ateinate, gali nebūti žmonių. Tačiau ateinama išankstinės registracijos paskirtu laiku. Žinoma, atskirais atvejais, jei žmogus pasako, kad atvejis – svarbus ir negali laukti, klientas priimamas ir dokumentas atiduodamas. Tačiau šiuo atveju nebuvo išsakytas noras gauti dokumentą anksčiau, todėl buvo paskirta data dokumento atsiėmimui“, – teigė A.Valentinavičienė ir aiškino, kad galima pasirinkti paslaugą – kortelės pristatymą į namus ar biurą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.