Parodoje bus eksponuojami tiek jaunosios kartos, tiek Lietuvos dailės klasikais tituluojamų menininkų darbai. Ne visiems idėja aukštos meninės vertės kūrinius eksponuoti ir pardavinėti prekybos centre atrodo priimtina.
Vidą Ramaškienę liūdina, kai verslas pasinaudoja kultūra
Kino festivalio „Kino pavasaris“ vadovė Vida Ramaškienė pripažįsta, jog pasakymas „prekybos centras“ kelia įtarimą, kad menininku gali būti pasinaudota reklamos ar kitais komerciniais tikslais. Kino festivalio organizatorės teigimu, pastebima tendencija, kad bandoma pasinaudoti lietuvių menininkų kūryba. V. Ramaškienė svarsto, jog reikia kelti klausimą, ar tokia meno ir verslo kolaboracija naudinga menininkui.
„Man svarbu, kad menininkai būtų iš tiesų palaikomi, jiems būtų suteikiamos sąlygos parduoti savo kūrinius ir oriai gyventi, tačiau jei tuo naudojasi kiti ir dar gerai uždirba iš to užsikeldami procentus, man dėl to labai liūdna“, – pripažįsta kino festivalio „Kino pavasaris“ vadovė.
Jogailai Morkūnui prekybos centras blogų minčių nesukelia
Kiek kitokios nuomonės laikosi renginių organizavimo versle besisukantis žinomas verslininkas Jogaila Morkūnas.
„Man prekybos centras nekelia jokių neigiamų asociacijų, tačiau pats mieliau keliauju į parodas, kurios organizuojamos tam tinkamoje vietoje, tačiau jeigu menininkas renkasi savo darbą eksponuoti prekybos centre, nieko blogo nematau“, – sako verslininkas ir priduria, kad meną eksponuojant prekybos centre kūryba priartinama prie visuomenės, ir tai yra sveikintinas rezultatas.