Pasak „Bigbank AS“ Lietuvos filialo vadovo Rolando Norvilo, klientų aptarnavimo padaliniai uždaromi siekiant patenkinti gyventojų, vis dažniau besinaudojančių banko paslaugomis internete, poreikius.
„Fizinių klientų aptarnavimo padalinių reikalingumas kasmet mažėja, kadangi vis daugiau gyventojų banko paslaugomis naudojasi internete. Reaguojame i klientų poreikius – diegiame naujausius technologinius sprendimus, leidžiančius teikti paslaugas internete ir taupyti klientų laiką“, - teigia R. Norvilas.
„Bigbank“ veikla jau optimizuota ir kitose Baltijos šalyse, kur pritaikyti analogiški veiklos efektyvinimo sprendimai. Tuo tarpu Švedijoje, Suomijoje – šalyse, kuriose „Bigbank“ pradėjo veikti neseniai – klientai nuo pat veiklos pradžios aptarnaujami tik internetu.
„Bigbank“ Lietuvos filialas vartojimo paskolas ir toliau teikia septyniuose klientų aptarnavimo skyriuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.