„Bigbank“ mažina aptarnavimo skyrių skaičių

Nuo spalio mėnesio specializuotas estiško kapitalo vartojimo paskolų bankas „Bigbank“ uždaro klientų aptarnavimo skyrių Marijampolėje. Kitų metų pradžioje bankas planuoja uždaryti dar du padalinius Kaune ir Panevėžyje.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 30, 2013, 11:57 AM, atnaujinta Feb 21, 2018, 4:13 PM

Pasak „Bigbank AS“ Lietuvos filialo vadovo Rolando Norvilo, klientų aptarnavimo padaliniai uždaromi siekiant patenkinti gyventojų, vis dažniau besinaudojančių banko paslaugomis internete, poreikius.

„Fizinių klientų aptarnavimo padalinių reikalingumas kasmet mažėja, kadangi vis daugiau gyventojų banko paslaugomis naudojasi internete. Reaguojame i klientų poreikius – diegiame naujausius technologinius sprendimus, leidžiančius teikti paslaugas internete ir taupyti klientų laiką“, - teigia R. Norvilas.

„Bigbank“ veikla jau optimizuota ir kitose Baltijos šalyse, kur pritaikyti analogiški veiklos efektyvinimo sprendimai. Tuo tarpu Švedijoje, Suomijoje – šalyse, kuriose „Bigbank“ pradėjo veikti neseniai – klientai nuo pat veiklos pradžios aptarnaujami tik internetu.

„Bigbank“ Lietuvos filialas vartojimo paskolas ir toliau teikia septyniuose klientų aptarnavimo skyriuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.