Pasiūlymo autoriaus visuomeninės organizacijos „Metro sąjūdis“ valdybos pirmininko Juozo Zykaus tikinimu, siūlymas projektas yra ne tik pigesnis, bet ir juo būtų galima spręsti aplinkosaugos problemas.
„Tilto kaina – daugiau nei 51 mln. eurų, o tunelio statyba su baseinu kainuotų iki 20 mln. eurų. Jei ir toliau bus tokie automobilių srautai, kaip skelbia įmonė „Smiltynės perkėla“, kad per metus perkelia per 600 tūkst. automobilių, manyčiau, jog tunelio prieigose atsiranda galimybė verslui“, – sakė J.Zykus.
Siūloma tunelį statyti ne per visas Kuršių marias. Analogiškuose pasaulio statiniuose dažniausiai dalis kelio trajektorijos įrengiama virš vandens, o dalis – po vandeniu.
Iš kur gauti lėšų tokiam projektui? J.Zykaus tikinimu, valstybė jo net ir neturėtų finansuoti. „Manyčiau, jog lengvai galima rasti koncesininkų. Tokį projektą bet kuris investuotojas priimtų su malonumu. Mūsų projektas duotų 4,4 mln. eurų pelną“, – „Klaipėdai“ sakė jis.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus negalėjo pasakyti, kokio pobūdžio jungtis su Kuršių nerija būtų arčiau širdies. Pasak jo, tiek tiltas, tiek tunelis yra verti diskusijų.