Tikimasi, kad šią savaitę šį projektą palaimins ir Federalinė antimonopolinė tarnyba.
Į Mažmeninės prekybos bendrovių asociaciją įeina tokie prekybos tinklai, kaip „Ašan“, „Diksi“, „Lenta“, „Magnit“, „Metro Cash & Carry“, „X5 Retail Group“ grupė („Karusel“, „Kopeika“, „Perekriostok“).
Kokie tie svarbiausi produktai? Prekybos centrai sutarė dėl 20 prekių. Tarp jų – jautiena, kiauliena, aviena, vištiena, šaldyta žuvis, pienas ir kai kurie pieno produktai, cukrus ir druska, duona, duonos gaminiai.
Nurodomi ir penki daržovių bei vaisių pavadinimai: bulvės, kopūstai, svogūnai, morkos ir obuoliai.
„Vasarį ir kovą, per gavėnią, paprastai pirkėjų aktyvumas mažesnis, ypač mažiau perkama mėsos ir pieno produktų. O pasninko laikosi vis daugiau Rusijos gyventojų“, – sakė Agrarinės rinkodaros instituto generalinė direktorė Elena Tiurina.
Ji sakė, kad ilgiau nei du mėnesius nekeisti kainų prekybininkai nesutiks, juolab po gavėnios perkama jau daugiau, mat, anot E.Tiurinos, prasideda šašlykų sezonas.
E.Tiurina sakė, kad kai kurie produktai Rusijoje brango net 70 proc., tarkim, pomidorai. Kainų augimą paskatino tiek sankcijos Rusijai, tiek smarkiai kritusi rublio vertė, tiek Rusijos embargas užsieniniams maisto produktams.