Kas antra prekė pirkėjo krepšelyje – su nuosava etikete

Prekybininkai pastebi, kad vis dažniau į pirkėjų krepšelius patenka nuosavų prekės ženklų produktai, kurie dėl iškirtinės kainodaros yra pigesni, tačiau kokybe nenusileidžia žinomiems prekių ženklams.

Visoje Europoje nuosavų prekės ženklų apyvartos dalis auga, Lietuva – ne išimtis.
Visoje Europoje nuosavų prekės ženklų apyvartos dalis auga, Lietuva – ne išimtis.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 12, 2015, 11:37 AM, atnaujinta Jan 4, 2018, 4:02 AM

Didžiausias Baltijos šalyse statybinių medžiagų, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Senukai“ skaičiuoja, kad kas antra pirkėjo pasirinkta prekė yra iš nuosavų ženklų kategorijos. Šių prekių apyvartos dalis pernai augo beveik 5 procentais, panašus augimas planuojamas ir šiemet.

Pasak UAB „Senukų prekybos centras“ prezidento Artūro Rakausko, visoje Europoje nuosavų prekės ženklų apyvartos dalis auga, Lietuva – ne išimtis.

„Lietuvos gyventojai jau žino, kad prekybos tinklų nuosavi prekės ženklai – tai geriausių gamintojų produkcija, paprastai penktadaliu pigesnė, nes kainodarą nustato patys prekybininkai“, – sako A.Rakauskas.

Pasak UAB „Senukų prekybos centras „ nuosavų prekės ženklų vystymo grupės vadovo Kirilo Kokotkino, pagal „Senukų“ užsakymą pagamintų prekių siūloma visose prekių kategorijose.

„Šios kategorijos prekės sudaro jau beveik šeštadalį viso „Senukų“ asortimento. Šiemet dar daugiau investuojame į šį asortimentą, taip siūlydami pirkėjams geriausią kainos ir kokybės santykį“, – sako K.Kokotkinas.

Anot jo, 2014 metais į TOP10 pardavimus pateko apie 100 nuosavų ženklų prekių, tarp jų – statybinės medžiagos ir mišiniai, plytelių klijai, montažinės putos, stiklo audinio tinkleliai, LED lemputės, dažai. Nemaža jų dalis savo apyvartumu pralenkia žinomus Lietuvoje ir pasaulyje prekių ženklus.

Šiemet prekybos tinklas žada auginti ir šių prekių portfelį, ir numato esamų ženklų plėtrą. Dauguma nuosavų ženklų prekių „Senukų“ užsakymu gamina pasaulinių prekių ženklų gamintojai savo gamyklose Vokietijoje, Švedijoje, Italijoje, Čekijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Kinijoje.

„Neretai pasaulinių ženklų prekių gamintojai perkelia gamybą į tolimuosius rytus dėl mažesnių gamybos kaštų, tačiau šioms prekėms galioja tokie patys gamykliniai kokybės reikalavimai, kaip ir Europoje“, – teigia K. Kokotkinas.

Pasak jo, „Senukai“ mato perspektyvas savo prekės ženklams vystytis ne tik Lietuvoje, bet plėstis ir į kitų šalių rinkas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.