Gatvėje – pribloškiantis eksperimentas apie drabužių siuvimą

Socialinis eksperimentas Berlyne parodė, kaip žmonės reaguoja į pasiūlymą pigiai įsigyti marškinėlius. Kaina patraukli – tik du eurai. Tačiau prieš tai jie privalo pamatyti siužetą, kaip yra išnaudojami tuos marškinėlius pasiuvę darbininkai.

Peržiūrėję vaizdus, praeiviai atsisakydavo pirkti pigius marškinėlius.
Peržiūrėję vaizdus, praeiviai atsisakydavo pirkti pigius marškinėlius.
Pigių marškinėlių buvo galima įsigyti tiesiog gatvėje, tačiau eksperimentas atbaidė pirkėjus.
Pigių marškinėlių buvo galima įsigyti tiesiog gatvėje, tačiau eksperimentas atbaidė pirkėjus.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

May 26, 2015, 6:52 PM, atnaujinta Nov 26, 2017, 10:41 AM

„Ar vis dar nori įsigyti marškinėlius už du eurus“? – klausė pardavimo automatas po liūdnų vaizdų. Neatsirado nei vieno pirkėjo, susigundžiusio pigiais baltos spalvos marškinėliais.  

Taip Vokietijoje buvo paminėta Bangladešo tragedija. 2013 metais griuvus siuvyklai, kurioje buvo siuvami amerikietiškų prekinių ženklų rūbai, žuvo per tūkstantį darbininkų. Paaiškėjo, kad nesilaikyta saugumo reikalavimų.

Be to, tokiose gamyklose žmonės yra išnaudojami, dirba viršvalandžius, negauna viso atlygio.

Ne pelno siekianti organizacija „Mados revoliucija“ šiuo socialiniu eksperimentu siekė paskatinti žmones diskusijai apie jų rūbus, kur jie pasiūti ir kokiomis sąlygomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.