Daugiau alaus pilstys ne į bambalius, o į skardines

Alaus mėgėjai vis dažniau renkasi skardinę tarą. Tą matydami aludariai nusprendė į skardines pilstyti daugiau ir aukštesnės kokybės alaus. „Kalnapilio-Tauro grupė“ tokiu žingsniu tikisi smarkiai išauginti gamybos apimtis.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ daugiau alaus ketina pilstyti į skardines.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ daugiau alaus ketina pilstyti į skardines.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ daugiau alaus ketina pilstyti į skardines.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ daugiau alaus ketina pilstyti į skardines.
Pasak M.Kirstuko, pastaruoju metu pirkėjai itin pamėgo alų skardinėse.<br>D.Umbraso nuotr.
Pasak M.Kirstuko, pastaruoju metu pirkėjai itin pamėgo alų skardinėse.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Vakaris Deksnys

May 27, 2015, 10:50 AM, atnaujinta Nov 26, 2017, 9:13 AM

„Jau kuris laikas stebime, kad skardinės kasmet populiarėja, nes jos patogesnės. „Kalnapilio“ aukščiausios kokybės „Premium“ alus skardinėse per pirmuosius keturis šių metų mėnesius augo daugiau nei 40 proc. – sparčiau nei visas šis segmentas. Tai paskatino investuoti į šios pakuotės gamybos plėtrą artėjant šiltajam sezonui“, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Pasak jo, pastaruoju metu pastebima tendencija, kad alaus stiklo buteliuose perkama vis mažiau, o skardinėse – daugiau. Tiesa, tai gali šiek tiek pasikeisti nuo kitų metų, kai įsigalios užstato sistema visoms taros rūšims. Mat tuomet norint atsiimti užstatą už skardinę reikės ją pristatyti nesuglamžytą, o kaupti jas galbūt ne taip patogu, kaip stiklo butelius.

O kaip gi bambaliai? „Ši kategorija nei labai auga, nei mažėja. Ji vis dar lieka patogi vartotojams“, – pripažino M.Kirstukas. 

Vienas iš didžiausių Lietuvos alaus gamintojų šįmet į įrangos atnaujinimą investavo daugiau nei 2 mln. eurų. Įmonė ketina padidinti gamybą 28 proc.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, alaus rinka šių metų sausį-balandį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kiekiu augo 9,7 proc. Sparčiausiai augo alaus pardavimai skardinėse – 18 procentų.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, daugiausia įtakos alaus rinkos augimui turėjo aukščiausios kokybės „Premium“ alaus skardinėse segmentas, kuris per pirmuosius keturis šių metų mėnesius padidėjo apie 30 procentų.

„Mes sieksime augti dar sparčiau nei auga alaus rinka Lietuvoje. Planuojame, kad mūsų gamybos apimtys padidės 28 proc., palyginti su praėjusiais metais, kai pagaminome 78 mln. litrų alaus“, – sakė M.Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šįmet planuoja pagaminti apie 100 mln. litrų alaus.

Anot M. Kirstuko, didesni gamybos pajėgumai leis didinti pardavimus vietinėje rinkoje bei eksportą. „Tradiciškai didžiausios lietuviško alaus eksporto rinkos yra ten, kur didelės lietuvių bendruomenės. Pagrindinės mūsų eksporto šalys -- Didžioji Britanija, Airija, Ispanija, Rusija, JAV, Danija, Latvija ir Estija. Prognozuojame, kad šiemet eksporto apimtys turėtų išaugti daugiau nei 50 proc., palyginti su 2014 metais“, – kalbėjo bendrovės vadovas.

Gamybos apimčių augimą skatins ir investicijos į efektyvesnės alaus šaldymo sistemos diegimą.

Per pastaruosius ketverius metus „Kalnapilio-Tauro grupė“ į gamybą investavo 8,9 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: : Lithuanian challenges in Green Finance and Global Agenda