Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovo Marijaus Kirstuko, pirmas žingsnis žengtas – pradėta bendradarbiauti su Stokholme įsikūrusiu Lietuvos profesionalų klubu, kuris padeda užmegzti ryšius su Švedijos įmonėmis, pristatyti lietuviškus produktus Švedijos rinkai. „Per pirmąjį šių metų pusmetį mūsų eksportas augo 24 procentais, kas rodo, kad lietuviškas alus yra paklausus ir užsienyje“, – sako M. Kirstukas.
Lietuvos ambasadorius Švedijoje Eitvydas Bajarūnas įsitikinęs, kad Lietuvos verslininkams Skandinavijos šalis yra palanki kurti verslą.
„Ekonomiškai stiprioje ir stabilioje valstybėje, kuri yra dešimta pagal dydį Lietuvos eksporto rinka, atsiveria daug naujų verslo plėtros nišų. Bendradarbiavimas su Lietuvos profesionalų klubu suteikia palankias sąlygas užmegzti ryšius, dalintis sėkminga patirtimi“, – teigė ambasadorius.
Švedijos rinka patraukli ne tik lietuviams, bet ir latviams bei estams.
„Kalnapilio-Tauro grupėje“ pirmąjį pusmetį alaus ir nealkoholinių gėrimų pagaminta 13 proc. proc. daugiau (iš viso 55,7 mln. litrų), lyginant su 2014 metų sausiu-birželiu. Grynasis pelnas padidėjo 53 proc., iki 926 tūkst. eurų. Skaičiuojama, kad šiais metais eksportas sieks 30 proc. visų pardavimų. Rinkose labiausiai augo grupės pardavimai į kaimynines šalis bei Ispaniją.