„Stumbras“ kinams tiekia jų tradicinę degtinę

Koncernui „MG Baltic“

„Stumbro“ eksportas sudaro 23,16 proc. visų „Stumbro“ pardavimų.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Stumbro“ eksportas sudaro 23,16 proc. visų „Stumbro“ pardavimų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

2015-09-24 08:22, atnaujinta 2017-10-14 06:29

„Sumanymas kinams siūlyti gėrimą, kurio gamyba ir tradicijomis garsėja jų šalis, iš pirmo žvilgsnio gali stebinti. Ypač turint omenyje konkurenciją: Kinijos rinkoje yra begalė degtinės baijiu rūšių ir prekių ženklų. Tačiau būdami ES gamintojai turime pranašumą: kinai vertina Europoje pagamintas prekes, jos jiems pirmiausia reiškia kokybę“, – sakė „Stumbro“ eksporto vadovas Azijai Aurimas Zaleckas.

Pagrindinis „Stumbro“ pardavimo kanalas Kinijoje yra barai ir restoranai bei specializuotos alkoholinių gėrimų parduotuvės. „Stumbro“ eksportas sudaro 23,16 proc. visų „Stumbro“ pardavimų, o eksportui į Kiniją tenka 0,31 proc. viso įmonės eksporto. Baijiu yra iš javų gaminamas skaidrus 50–60 proc. stiprumo gėrimas, skoniu ir aromatu primenantis ryžius ir anyžius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl iškrėsta Darbo partijos būstinė?