70. Tai – tik skaičius strėlių, įteiktų reklamos kūrėjams

Lietuviškos reklamos festivalis „ADrenalinas“ jau sulankstė ant stalų užklotas baltas staltieses – išdalino visus apdovanojimus. Šiemet pramogų arenoje „Forum Palace“ auksinės, sidabrinės bei bronzinės strėlės buvo įteiktos 70 kūrėjų.

Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Reklamos kūrėjų geriausiu klientu tapo Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“.<br>T.Bauro nuotr.
Reklamos kūrėjų geriausiu klientu tapo Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“.<br>T.Bauro nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Apdovanojimų ceremonijos akimirkos.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

lrytas.lt

Sep 28, 2015, 1:28 PM, atnaujinta Oct 13, 2017, 3:22 AM

Geriausiu festivalio darbu pripažintas video režisieriaus Roko Tarabildos socialinės reklamos projektas „Vertimas“. Metų kūrybine agentūra pripažinta „Adell Taivas Ogilvy“, tuo tarpu metų klientu tapo Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“.

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) organizuotame vienintelio lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas“ apdovanojimų ceremonijoje buvo išdalinta 19 auksinių, 16 sidabrinių ir 33 bronzinės strėlės. Festivaliui pateikti 285 kūrybiniai darbai dėl geriausiųjų vardo varžėsi net 33 kategorijose.

Aukščiausią įvertinimą ir festivalio „Grand Prix“ apdovanojimą šiemet pelnė socialinės reklamos projektas „Vertimas“, kurio autorius – video režisierius Rokas Tarabilda. Metų kūrybine agentūra tapo „Adell Taivas Ogilvy“, surinkusi net 14 „ADrenalino“ strėlių, iš kurių 5 – auksinės.

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos direktorius Gintaras Šeputis pasakojo, kad šiemet komisijai teko nemenkas iššūkis, kadangi buvo pateikta tikrai nemažai aukšto lygio kūryba ir kokybe išsiskyrusių darbų.

„Stebint komisijos vertinimą ir jų turimas pastabas darbams, itin dažnai buvo pabrėžiamas agentūrų kūrybiškumas. Kylančią kartelę Lietuvos reklamos rinkoje rodo ir tai, jog šiemet buvo surinkta tikrai stipri tarptautinė komisija, o pačiu aukščiausiu įvertinimu įvertintų darbų buvo net 19, kas yra bemaž dukart daugiau nei pernai“, – kalbėjo G.Šeputis.

Jo teigimu, šiemet „ADrenalino“ komunikacijoje bei organizuotuose mokymuose ypatingas dėmesys skirtas agentūrų ir klientų bendram darbui.

„Gera reklama prasideda nuo gero kliento. Kuriant reklamą dalyvauja daug specialistų, – komandą sudaro projektų vadovas, strategas, kūrybininkas, režisierius, prodiuseris ir t. t.

Gerai reklamai taip pat reikia geros idėjos, gero eskizo, gero biudžeto ir daugybės kitų dalykų. Tačiau viskas prasideda ir baigiasi klientu, nes jis formuoja užduotį, kontroliuoja ir tvirtina rezultatą, todėl derama pagarba turi būti atiduodama ir jam“, – teigė G.Šeputis.

Šiemet rinktas ne tik metų klientas. „ADrenalinas“ organizuotas, bendradarbiaujant su Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), kuri rinko ir apdovanojo metų rinkodaros vadovą. Šį titulą pelnė UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė.

Reklamos festivalio „ADrenalinas“ darbų vertinimo komisijos pirmininkas Domenico Vitale – idėjų architektas iš Niujorko, vadovaujantis savo įkurtai kūrybos agentūrai „People Ideas & Culture“.

Jis teigė, jog buvo maloniai nustebintas Lietuvos kūrybininkų talentu.

„Pirmasis įspūdis po festivalio – fantastiškas. Pamačiau gausybę kūrybiškų idėjų ir pasaulinio lygio talento. Jei manote, kad Lietuvos reklamos rinka tik vejasi Vakarus – klystate, vertinti darbai tikrai originalūs ir nė kiek nenusileidžia pasaulinio lygio agentūrų darbams.

Manau, kad Lietuvos agentūroms svarbiausia nebijoti parodyti savo kūrybiškumo klientams dar plačiau ir drąsiai imtis didelių projektų“, – įspūdžiais dalinosi D.Vitale.

Festivalio apdovanojimai buvo įteikti šiems reklamų kūrėjams:

„Adell Taivas Ogilvy“ – 5 auksinės, 2 sidabrinės ir 8 bronzinės strėlės;

„Not Perfect | Y & R Vilnius“ – 3 auksinės, 7 sidabrinės ir 6 bronzinės strėlės;

agentūra „New!“ – 2 auksinės, 1 sidabrinė ir 6 bronzinės strėlės;

„McCann Vilnius“ – 2 auksinės, 1 sidabrinė ir 4 bronzinės strėlės;

„VRS WPI Vilnius“ – po vieną bronzos ir sidabro strėlę;

„DDB Vilnius“ – 2 bronzinės strėlės;

„Ad Fingers“ – po vieną auksinę ir bronzinę strėlę;

„CinemaAds LAB“ – 1 sidabrinė strėlė;

Edvardas Kavarskas – 1 bronzinė strėlė;

„IDEA“ – 1 sidabrinė strėlė;

„Juicy Square“ – 1 bronzinė strėlė;

„Linen Tales“ – 1 bronzinė strėlė;

„Love Agency“ – 1 auksinė strėlė;

„Media House“ – po vieną auksinę ir sidabrinę strėlę;

Rokas Tarabilda – 2 auksinės strėlės;

„TBWA Vilnius“ – 1 sidabrinė strėlė;

„Kubrik“ – 1 bronzinė strėlė;

„Studija Creata“ – 1 bronzinė strėlė.

Komisija:

13–ojo „ADrenalino“ komisija, kaip ir anksčiau, buvo sudaryta iš 10 reklamos ekspertų. Be komisijos pirmininko Domenico Vitale, užsienio komisiją taip pat sudarė iš Brazilijos kilęs „Y&R“ agentūrai Lenkijoje vadovaujantis kūrybos vadovas Luis Tauffer, Čekijos „Young & Rubicam“ agentūroje dirbantis dizaineris Atila Martins, „Lola Madrid“ kūrybos agentūrai vadovaujantis ispanas Juan Sevilla ir „Saatchi & Saatchi“ Ukrainoje kūrybos vadovas Kirill Chistyakov.

Komisijoje buvo ir Lietuvos kūrybinių agentūrų vadovai. Tai „Mccann“ agentūrai Vilniuje vadovaujantis kūrybininkas Mantas Vėlykis, kūrybinės agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, „Not-Perfect“ agentūros klientų vadovė Justina Jurevičiūtė, agentūros „New!“ meno vadovas Regis Pranaitis ir Lietuvoje veikiančios „Ogilvy“ agentūros skaitmeninių sprendimų vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.

Priminimas:

2014–aisiais metų kūrybine agentūra tapo „MILK“, pelniusi 6 aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimus, o jų reklaminė kampanija „Turistai“ buvo pripažinta geriausiu metų darbu. Metų klientu pernai buvo išrinkta telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“.

Visus geriausius festivalio „ADrenalinas“ darbus galima pamatyti interneto svetainėje www.adrenalinas.org.

Nuo 2002 metų gyvuojančio festivalio „ADrenalinas“ tikslas – skatinti konstruktyvią reklamos agentūrų konkurenciją bei puoselėti kūrybiškumą reklamos industrijoje. Vienintelį lietuviškos reklamos festivalį kasmet organizuoja Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.