Pasak Ministro Pirmininko Algirdo Butkevičiaus, Lietuvos oro uostų koncesijos projektas atitinka šių dienų pasaulines tendencijas ir gerąją oro uostų valdymo praktiką, todėl šiuo metu tai yra pats tinkamiausias būdas strategiškai vystyti Lietuvos oro uostų veiklą.
„Naudodamiesi šiuo modeliu galėtume toliau sėkmingai vystyti Lietuvos oro transporto sektorių, pritraukiant tarptautinį operatorių su jo investicijomis ir žiniomis, siekiant didesnės ekonominės naudos ne tik Lietuvos pasiekiamumui didinti, bet ir šalies ekonomikai vystyti“,- sakė Vyriausybės vadovas ir pabrėžė, kad ypatingas dėmesys svarstant koncesijos projektą buvo skirtas nacionalinio saugumo aspektui.
Ministrų Kabinetui pristatyti iššūkiai, šiuo metu iškylantys šalies oro uostams, įvardytos galimos ateities rizikos. Svarstyta, kokią galimą naudą valstybei sukurs koncesijos vykdymo konkursą laimėjęs valdytojas.
Projekte numatyta, kad visas koncesininko sukurtas turtas liktų valstybės nuosavybėje, tačiau būtų prižiūrimas ir gerinamas privačiomis lėšomis. Tokiu būdu būtų užtikrintas modernus oro uostų valdymas, šiuolaikinis keleivių aptarnavimas, geresnis komercinių zonų išnaudojimas ir aukštesnė teikiamų paslaugų kokybė.