Įmonėms siūlo kurti savo pašto ženklus

Lietuvos paštas siūlo verslo įmonėms įdomią galimybę save reprezentuoti – sukurti ir išleisti pašto ženklą su pageidaujamu atvaizdu.

Įmonių pašto ženklais galima sudominti ne tik partnerius, bet ir kolekcionierius.<br>123rf nuotr.
Įmonių pašto ženklais galima sudominti ne tik partnerius, bet ir kolekcionierius.<br>123rf nuotr.
Kauno klinikos pašto ženklą išleido savo 75 metų jubiliejaus proga.<br>Įmonės nuotr.
Kauno klinikos pašto ženklą išleido savo 75 metų jubiliejaus proga.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Gintarė Valentinaitienė

Mar 26, 2016, 11:54 AM, atnaujinta May 31, 2017, 12:45 PM

Asmeninius pašto ženklus jau yra išleidusios Kauno klinikos bei „Žemaitijos pienas“.

Bendrovės Pašto ženklų leidybos departamento vadovo Ervino Vaišnoro teigimu, verslo įmonės aktyviai domisi šia galimybe: „Jau greit asmeninių-reprezentacinių pašto ženklų turėtojų gretos taps didesnės.“

Būdas pristatyti save

„Asmeninis pašto ženklas verslui gali tapti išskirtiniu būdu pristatyti save ir savo kuriamus produktus ir paslaugas. Tai – ir puiki dovana, ir suvenyras, ir originalus būdas įamžinti įmonės ar organizacijos veiklą, svarbias datas, asmenybes, kitus įvykius“, – sakė E.Vaišnoras.

Pirmuosius asmeninius pašto ženklus 75 metų jubiliejaus proga išleido Kauno klinikos.

Pašto ženkle matyti centrinio ligoninės pastato fragmentas, taip pat Kauno klinikų miestelio pastatų išdėstymo schema. Pašto ženklo fone – 1936 m. Ministrų kabineto nutarimo klinikas statyti užmiestyje, VII forte, nuorašas.

Kauno klinikos išleido 3 000 vienetų pašto ženklų. „Unikalus reprezentacinis atributas turės išliekamąją vertę ir ateities kartoms, primenant apie garbingą Kauno klinikų istoriją“, – sakė Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų viešosios komunikacijos tarnybos vyriausioji specialistė Austė Aleksandravičiūtė-Šviažienė.

Domina ir kolekcionierius

Dalį pašto ženklų Kauno klinikos įkomponavo į jubiliejinį leidinį, dalį panaudojo reprezentacinėms reikmėms, o likusieji buvo parduoti.

„Didžiausia dalis besidominčiųjų buvo kolekcionieriai-filatelistai“, – teigė A.Aleksandravičiūtė-Šviažienė.

„Žemaitijos pieno“ išleisti pašto ženklai, reprezentuojantys sūrį „Džiugas“, panašu, taip pat susilaukė didelio susidomėjimo.

„Bent mūsų parduotuvėje tai visus pašto ženklus per pirmas dienas išpirko, žmonės net eilėje stovėjo“, – sakė „Sūrio „Džiugas“ namų“ pardavėja pasiteiravus, ar dar vyksta prekyba pašto ženklais.

Asmeniniai-reprezentaciniai pašo ženklai, kurių nominali vertė siekia 0,39 euro, gali būti naudojami vietoje įprastų pašto ženklų siunčiant laiškus.

Išleisti gali visi

Šiuo metu reprezentaciniai pašto ženklai yra skirti naudoti tik Lietuvoje. „Pirmiausia norime įvertinti asmeninių-reprezentacinių pašto ženklų naudojimą šalies teritorijoje.

Jau svarstome apie galimybę asmeniniais-reprezentaciniais pašto ženklais apmokėti korespondenciją, siunčiamą ir į užsienį“, – teigė E.Vaišnoras.

Verslo įmonės pašto ženkluose gali įamžinti savo norimą atvaizdą: heraldikos objektą, piešinį, nuotrauką, ornamentą ar tekstą.

Vienas pašto ženklų lapas, kurį sudaro 20 pašto ženklų, įmonėms kainuoja 30 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.