„Maxima“ prabilo apie brangų maistą ir davė pažadą pirkėjams

Pokyčių vėjas praūžė per prekybos tinklą „Maxima“ – pasikeitė padalinių bei viso tinklo vadovybė, atnaujinama prekybos tinklo strategija, o netrukus pokyčius pajus ir pirkėjai. Nauja „Maxima LT“ vadovė Kristina Meidė garantavo, kad netrukus daugybė prekių pigiausios bus būtent „Maxima“ parduotuvėse.

D.Umbraso nuotr.
D.Umbraso nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Prekės, kurių kaina mažiausia, bus pažymėtos specialiu užrašu „Mažos kainos garantija“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Prekės, kurių kaina mažiausia, bus pažymėtos specialiu užrašu „Mažos kainos garantija“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo šiol mažas 1000 perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nauja „Maxima LT“ vadovė Kristina Meidė drąsiai garantavo, kad netrukus daugybė prekių pigiausios bus būtent „Maximoje“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nauja „Maxima LT“ vadovė Kristina Meidė drąsiai garantavo, kad netrukus daugybė prekių pigiausios bus būtent „Maximoje“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

2017-02-21 09:24, atnaujinta 2017-04-09 16:42

„Įmonėje esu tik mėnesį. Kai būni trumpai, dar nebūni aplipęs stereotipais. Man tai leido geriau pažvelgti iš kliento pozicijos, nes prieš mėnesį dar buvau „Maxima“ klientė“, – kalbėjo K.Meidė, sausio mėnesį pakeitusi „Maxima LT“ iki tol vadovavusį Žydrūną Valkerį.

Kainų klausimas

Viešojoje erdvėje kainos dabar yra labai aktuali tema, į kurios klausimus „Maxima“ ilgą laiką atsakymų ieškojo skaičiuose. „Statistika rodo, kad tarsi nėra didelės problemos, maistas brangsta nežymiai. Matyt, problema – ne kainos, o mūsų pajamos ir uždarbis. Lietuviai beveik ketvirtadalį savo pajamų išleidžia maistui, todėl kainų pokyčiai yra tokia jautri tema“, – kalbėjo naujoji „Maxima“ vadovė.

Jos teigimu, net 93 proc. klientų „Maxima“ tinklą vertina už patrauklias akcijas bei mažas kainas, taip pat didelį asortimentą. „Kartais platus asortimentas išblaško kliento dėmesį, kai tu dirbi su visais segmentais, turi patenkinti visų jų poreikius.

Jautriausias segmentui svarbiausias kriterijus yra kaina, o kainos varijuoja labai smarkiai. Per mažai akcentuojame, kad turime ir pigių produktų krepšelį, ir vidutines kainas, tad kiekvienas gali rinktis“, – dėstė K.Meidė.

Ji pripažino ir tai, kad pastaruoju metu prekybos tinklas per daug kalbėjo apie akcijas ir nuolaidas, bet nepakankamai dėmesio skyrė reguliariosioms kainoms.

„Būtent mažos kainos ir platus asortimentas sudaro savotišką „Maxima“ genetinį kodą. Dvidešimt penkerius metus šiemet švenčiančioje bendrovėje tai pavadinta „Maxima DNR“. Dabar be šios frazės nepraeina nė vienas mūsų posėdis. Šiuos privalumus naujoji vadovybė ir toliau stiprins“, – žadėjo K.Meidė.

Siurprizas pirkėjams

„Maxima“ tinklo pokyčius žymi ir nauja nuolaidų kampanija „Mažos kainos garantija“. Prekybos tinklas žada, kad 1000 pigiausių prekių pirkėjai ras būtent „Maxima“ parduotuvėse.

„Garantuojame mažiausią kainą“, – drąsiai žadėjo K.Meidė.

Kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri prekė kur nors kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą.

„Girdime savo klientus, todėl ir nusprendėme – mažas kainas nuo šiol „medžiosime“ už savo klientus“, – kalbėjo K.Meidė.

Kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu bus vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek konkurentų tinkluose kainuoja toks pat 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno.

Iš sveriamų prekių kategorijos, pavyzdžiui, kiaulienos sprandinę, „Maxima“ siūlys už mažą lietuviškos kiaulienos sprandinės kainą, net jei kitame tinkle tuo metu bus pigiai siūloma tokia pat importuojama prekė.

Bendrovė žada, kad kainų surinkimo skaidrumą užtikrins du nepriklausomi partneriai, kurie du kartus per savaitę patikrins į sąrašą patenkančių prekių kainas.

1000 prekių, kurių kainas medžios „Maxima“, sudaro beveik penktadalį visos prekybos tinklo apyvartos.

„Iš kliento pozicijų peržiūrėjome visą sąrašą ir atrinkome labiausiai klientų perkamus produktus“, – pasakojo K.Meidė.

Prekės, kurių kaina mažiausia, bus pažymėtos specialiu užrašu „Mažos kainos garantija“. Tiesa, šios prekės nebūtinai bus pigiausi produktai – „Maximoje“ bus ir pigesnių tos rūšies prekių

Naujoji kampanija „Maximos“ parduotuvėse prasidėjo antradienį. K.Meidė žadėjo, kad kampanija truks bent metus.

Kaip kainų mažinimas atsilieps pelnui, ji teigia negalinti pasakyti – tai tik vienas veiksmas iš daugelio.

„Jei pokyčių rinkoje nebus, tai mums kainuos 6 milijonus eurų šiemet“, – sakė K.Meidė. Tiesa, ji tiki, kad šią sumą prekybos tinklas atgaus iš naujų pirkėjų, mažų kainų suviliotų. Prekybos tinklas žada, kad kainų mažinimas gamintojams neatsilieps, nebent paskatins jų prekių pardavimą.

Ne iš baimės

„Maxima“ vadovė aiškino, kad pokyčius paskatino tikrai ne baimė dėl konkurentų.

„Viską lėmė vadovybės pokyčiai. Daug klientų mes nepraradome, žinoma, kad daugelis nuėjo apsižvalgyti, bet tie, kurie pas mus randa tinkamų pasiūlymų, grįžta“, – sakė K.Meidė.

Jos teigimu, natūralu, kad žmonės domisi naujais rinkos dalyviais, pigiausių prekių ieško skiritnguose prekybos centruose.

„Mūsų tikslas – padaryti, kad mūsų lojalus klientas neišeitų. Tokių yra mažiau nei vienas procentas, bet mes norime, kad ir tas vienas procentas neišeitų“, – pasakojo K.Meidė.

Viešojoje erdvėje pasirodžius informacijai apie mažėjančius prekybos tinklo pelnus, K.Meidė tikino, kad tai nereiškia, jog „Maximai“ atėjo sunkūs laikai.

„Finansinių rezultatų dar neaptarinėjame. Bet jiems įtakos turi daugybė aspektų, pavyzdžiui, dėl rekonstrukcijos uždarytos parduotuvės, o jų 2016 m. buvo kur kas daugiau nei 2015 m.“, – pasakojo K.Meidė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.