Verslininkas turi planą – tai bus visų laikų rekordinis karvių „desantas“

Kataro verslininkas planuoja atsivežti į šalį oro transportu 4 tūkstančius  melžiamų karvių. Ši stambiųjų raguočių permetimo operacija kainuos 8 mln. JAV dolerių.

 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
 Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.<br> AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

2017-06-19 09:37, atnaujinta 2017-06-19 10:46


Tai bus didžiausia istorijoje galvijų transportavimo operacija oro keliu. Moutazas al Khayyatas, didelės korporacijos „Power International Holding“ savininkas, aiškina, kad reikės 60 skrydžių su 590 kilogramų sveriančiomis karvėmis, kurias pirks Australijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.


 „Šviežio pieno gamyba prasidės ne rugsėjį, o birželio pabaigoje. Liepos viduryje šis pienas patenkins trečdalį paklausos“, – sako M.al Khayyatas.


M. al Khayyatas, be pienininkystės ūkio, turi ir galimybę ganyti galvijus  dykumoje nusidriekusiuose žalios žolės ruožuose, kurių plotas prilygsta 70 futbolo aikščių. Jie yra abipus kelio, vedančio į mažą mečetę.


Blokada už paramą teroristams


Birželio 5 dieną Saudo Arabija, Bahreinas ir Jungtiniai Arabų Emyratai nutraukė diplomatinius, ekonominius ir transporto ryšius su Kataru, kaltindami, kad jis remia ekstremistų grupuotes. Kataras buvo priverstas naudotis oro ir jūros keliais per Iraną, Turkiją ir Omaną.

Iki blokados paskelbimo Kataras daugumą pieno produktų atsiveždavo iš kaimyninių šalių – tarp jų, iš Saudo Arabijos ir Jungtinių Arabų Emyratų. Tačiau Rijadas uždarė sausumos ir jūros sieną, ir Katarui iškilo problemų su prekių importu – tenka galvoti, kaip į šalį įsivežti šviežių maisto produktų ir žaliavų, reikalingų 200 mlrd. JAV dolerių vertės infrastruktūrai užbaigti, ruošiantis 2022-ųjų metų pasaulio futbolo čempionatui.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: Introduction to Green Finance Institute